• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 14:43:33 följande:
    här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)

hänger de inte mycket utan bh, ser ut som det
  • Anonym (sillan)
    Anonym skrev 2013-04-18 19:58:15 följande:

hänger de inte mycket utan bh, ser ut som det
    nix inga hängisar här inte :) 
  • Anonym

Har du gjort ankarlyft? Annars hänger de garanterat. Du hade ju stora innan och de kan knappast ha stått rakt ut och med 600 cc utan lyft i en c kupa så kan de inte vara fasta utan lyft så visa en bild utan BH.

• Anonym (sillan)
    Anonym skrev 2013-04-18 20:20:03 följande:
    Har du gjort ankarlyft? Annars hänger de garanterat. Du hade ju stora innan och de kan knappast ha stått rakt ut och med 600 cc utan lyft i en c kupa så kan de inte vara fasta utan lyft så visa en bild utan BH.
    inget ankarlyft och en 70C är inte så stort. Jag hade fast innan utan häng och har fasta nu utan häng. Men du får tro vad du vill tänker inte lägga upp en bild utan bh bara för att du inte tror att man kan ha stora bröst utan häng om man inte gjort lyft. Kanske kommer en sån bild nån gång men inte pga att jag måste bevisa nått... sorry!!
  • Anonym

Du behöver inte bevisa nåt jag vet att 70 c med 600 cc hänger om man inte gör lyft och de kommer hänga ännu mer sedan när du får övermuskelhäng men det har säkert Tuve, Peter, Jörg eller Helena informerat dig om före ingreppet.

Det är när implantat sitter fast på plats bakom muskeln och egna vävnaden hänger ner.

• Anonym (sillan)

d

Anonym skrev 2013-04-18 20:31:03 följande:
    Du behöver inte bevisa nåt jag vet att 70 c med 600 cc hänger om man inte gör lyft och de kommer hänga ännu mer sedan när du får övermuskelhäng men det har säkert Tuve, Peter, Jörg eller Helena informerat dig om före ingreppet.

Det är när implantat sitter fast på plats bakom muskeln och egna vävnaden hänger ner.
    Då kan jag informera dig om att Tuve har lagt implantaten FRAMFÖR muskeln och inte bakom eller delvisbakom... så nej inget övermuskelhäng, DB eller BO här inte.

Sen kan du faktiskt inte veta hur min egna bröstvävnad är, alla har inte slappa bröst bara för att man har Ckupa.. Visst kommer säkert få ett häng på brösten om några år när jag fått barn och har ammat men det ser jag inte som nått problem, vill jag kommer jag göra ett lyft då. 
  • Stefan B
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 14:43:33 följande:
    här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)

Underbara bröst. Är väldigt nyfiken hur de ser ut utan BH :)
  • Grätchen
    Stefan B skrev 2013-04-20 01:23:06 följande:
    Underbara bröst. Är väldigt nyfiken hur de ser ut utan BH :)
    De hänger och en tuschpennna finner en bra plats. Utan att trilla ner. Hänget "äter upp pennan".
  • Stefan B
    Grätchen skrev 2013-04-20 01:29:41 följande:
    De hänger och en tuschpennna finner en bra plats. Utan att trilla ner. Hänget "äter upp pennan".
    Låter intressant. Är du samma person (bara inte anonym längre)?
  • Grätchen
    Anonym (sillan) skrev 2013-04-18 20:41:15 följande:
    d
    Då kan jag informera dig om att Tuve har lagt implantaten FRAMFÖR muskeln och inte bakom eller delvisbakom... så nej inget övermuskelhäng, DB eller BO här inte.

Sen kan du faktiskt inte veta hur min egna bröstvävnad är, alla har inte slappa bröst bara för att man har Ckupa.. Visst kommer säkert få ett häng på brösten om några år när jag fått barn och har ammat men det ser jag inte som nått problem, vill jag kommer jag göra ett lyft då. 

Du har redan ett häng på tuttarna iom att de är enorma. Ser du inte det själv ?Uppnosiga tuttar väger inte 1kg...omöjligt.