• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    Flisan84 skrev 2012-12-21 14:37:35 följande:

Mmm det kan jag lova dig att den är ;)

Jobbig, men härlig? Flört
  • Putt B
    xXx skrev 2012-12-21 14:39:39 följande:
    Jag har en känsla av att du inte är typen som är intresserad av förkorta strafftiden pga gott uppförande Skrattande

Fick samma känsla där.. är nog snarare så att det kämpas emot lite ;)
  • peridoten

Hahah efter att läst alla era underbara komplimanger så måste jag bara tacka hela högen av underbara människor, tack!
    Och ett extra tack till alla skönta skratt jag fått vad det gäller läsningen ang bestraffningen!

• xXx
    Flisan84 skrev 2012-12-21 14:45:22 följande:

Hahah efter att läst alla era underbara komplimanger så måste jag bara tacka hela högen av underbara människor, tack!
    Och ett extra tack till alla skönta skratt jag fått vad det gäller läsningen ang bestraffningen!

Det är jag som ska tacka dig för att du ville bidra med bild, tack snälla du Solig
  • xXx

Kul förresten att jag kan uppfattas som snäll, även när jag är ärlig 
  • peridoten
    xXx skrev 2012-12-21 14:39:39 följande:
    Jag har en känsla av att du inte är typen som är intresserad av förkorta strafftiden pga gott uppförande Skrattande

Fast nu är det ju inte upp till mig att avgöra om straffet ska förkortas eller inte ;)
  • Putt B

Ha en mysig och spännande jul nu då.. och försök att inte lyda föör mycket... du kanske missar massa bestraffning då ;)

• Anonym (c kupan)

Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger

• Putt B
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger
    På riktigt ?

Hur stora barn ?
  • peridoten
    Putt B skrev 2012-12-21 14:50:07 följande:
    Ha en mysig och spännande jul nu då.. och försök att inte lyda föör mycket... du kanske missar massa bestraffning då ;)

Men tack detsamma och tack för alla sköna komplimanger och skratt denna tråden har gett mig!
    Ska täka på det ;)
Svar på tråden MIna bröst