• Maandus

Maj Bebisar 2013 !?

Hejsan!

Finns det några blivande mammor/ pappor här som väntar bebis i maj 2013? :)

/ Amanda   

• Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?
  • Novis mamma

Hej! Hoppar in här jag med

Är 23 år, sambon 25. Vi väntar vårt andra barn, som har BF 22 maj. Är nu i vecka 14 och mår relativt bra. Kräkts några gånger och var riktigt trött en period, men det börjar vända nu Ska på RUL 17 december och vi längtar ihjäl oss, har inte fått se den lilla än..

Ska på besök på gyn imorgon, för att ta ytterligare cellprover då mitt första visade att jag hade cellförändringar. Ska försöka tigga till mig ett ultraljud då, hoppas dom går med på det!

♥ Nova 101219 ♥ ♥Liten i magen BF 22/5-13 ♥
  • Maandus

Vad kul med så många Majbebisar :D

Någon av er som tänkt ta reda på kön, eller kanske redan gjort det? :) 

• Pumpkin
    Maandus skrev 2012-11-19 08:17:30 följande:

Vad kul med så många Majbebisar :D

Någon av er som tänkt ta reda på kön, eller kanske redan gjort det? :) 

Vi kommer definitivt ta reda på kön, gjorde det förra gången också. Så jag hoppas att de ser och säger på RUL, annars får vi boka in ett separat köns-UL på annan ort.
  • Mellis93

Vi har inte riktigt bestämt oss, först hade vi bestämt oss för att inte. Men nu när det har gått ett tag så är det enda viktiga att få träffa vårt lilla knyte i magen så nu vill vi ta reda på kön:)

• Novis mamma

Woho, fick se den lilla idag för första gången idag Allt såg bra ut, nu kan jag vara lugn!

♥ Nova 101219 ♥ ♥Liten i magen BF 22/5-13 ♥
  • Maandus

Okej, många som ska ta reda på eller som redan vet.

Vi är helt överrens om att inte kolla, varför vet jag inte. Jag vill helt enkelt suga på den karamellen ett tag.
    Men alla är vi olika :D   

• marre0407

Vi ska på rul 18 dec, och vi är sugna på att ta reda på könet men
    det har vi inte gjort med de andra två..då ville vi absolut inte veta..
    Det är ju ett tag dit så vi har tid att fundera :) 

• Maandus

Haha fränt, vi ska på rul samma dag :)

Nu är jag sjukskriven för foglossningsbesvären som halvt har ihjäl mig.
    ... Tur det har något gått med sig :)   

• Rockandroll

Maandus, vilken vecka är du i? Jag har ju sjuka foglossningar och tänker höra om sjukskrivning iallafall över julen! Jag jobbar ju i butik och de är omöjligt att jobba med mina besvär!

• Maandus

Jag är i vecka 15, går in i vecka 16 på fredag.. 
    jag var till läkaren i måndags, hon sa att det inte fanns något annat alternativ än sjukskrivning.
    Så har du besvär och har ett tung jobb så tycker jag absolut att du ska försöka.   

Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?