Maj Bebisar 2013 !?
Hejsan!
Finns det några blivande mammor/ pappor här som väntar bebis i maj 2013? :)
/ Amanda
Hejsan!
Finns det några blivande mammor/ pappor här som väntar bebis i maj 2013? :)
/ Amanda
Hur många är det som börjat känna av rörelser och sparkar? Jag har känt i en vecka ungefär nu, och det är ju lika häftigt den här gången som förra ![]()
Maandus, dom sjukskrev dig på engång eller gav dom sig skärpet och sa att du skulle typ träna först? Innan dom sjukskrev dig tänkte jag! Pumkin jag kände av en liten buff för någon dag sen! Helt underbart!:)
Är så orolig just nu över att jag håller på att få missfall. Fick en rosafärgad flytning för 2 dagar sedan och igår kom det även en liten klump med blod.Hade ont i ryggen igår kväll som mensvärk, men idag är allt som vanligt igen. Ska till gynakuten i em & kolla upp det & hoppas verkligen att allt är bra med vår lilla ängel därinne. Någon som haft liknande erfarenheter & som det har gått bra för sedan?
Rockandroll; Läkaren jag träffade sjukskrev mig på en gång, men sa även att jag skulle till sjukgymnast under sjukskrivningstiden.
idax85: Håller tummarna för att allt är som det ska!
Maandus, okej då är jag med! Mim barnmorska sa att jag skulle kontakta sjukgymnast på engång. Men gick du till vårdcentralen eller? :)
Ja, jag ringde dit och sa som det var, fick en tid och så var det klart.
Hon gjorde väl nån typ av undersökning men sen såg hon väl på mig också då jag knappt kan gå ..
Hoppas det löser sig iallafall :)
Fick göra ett vul idag och allt såg som tur var bra ut. Hjärtat slog och bebisen rörde på sig, så känner mig så lättad just nu :)
Idax85 vad skönt att allt var som det skulle:)
Angående fosterrörelser så har jag inte börjat känna något än. Jag hoppas det kommer snart.
Hejsan! Väntar mitt första barn 4 maj. Jag är snart 25 år och min sambo är 31 år. Vi bor i Malmö, någon mer?
Hej.. Vi väntar vårt 3:e barn i maj! Går in i v 17 till helgen:) våra andra barn är 9 och 7 så ska bli hur mysigt som helst med en liten bebis!!! Bor utanför Lund..