• Maandus

Maj Bebisar 2013 !?

Hejsan!

Finns det några blivande mammor/ pappor här som väntar bebis i maj 2013? :)

/ Amanda   

• Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?
  • Dollan89

Hej!
    Väntar mitt första barn tillsammans med min sambo. Är beräknad till 22 maj. Är i vecka 14 nu..  

• Magda86

Hur går det för er alla maj mammor?:)
    Mitt illamående har nu i princip gått över och tröttheten börjar bli bättre. Nu kan jag börja njuta av graviditeten;)

• Pumpkin

Halloj!

Igår var vi på RUL och fick ett nytt datum - 4/5. Tidigare (min egna beräkning) var det 6/5, så inte jättestor skillnad. Till min stora besvikelse kunde barnmorskan inte se könet, så vi vet fortfarande inte "vad" det är som gömmer sig därinne. Blir att boka en tid för privat UL när jag är nere i Sthlm nästa gång.

• Magda86

Nu har vi också varit på RUL! Allt såg bra ut:) fortfarande beräknad den 7 maj. Vi väntar en livlig liten flicka.

• Maandus

Åh vad jag är avundsjuk på er som varit på RUL, jag får vänta en heeeel vecka till ;)

• idax85

Vi var på rul igår och fick veta att allt såg bra ut och att vi väntar en liten Emilia. Har fortfarande samma bf, den 15:e maj. Vi firade igår med att inhandla några söta klänningar och berättade även för alla våra närmsta vänner som blev både chockade och glada för vår skull =)

• Öppna och vädra

Hej!
    Väntar 3e barnet 26 maj. Är själv 36 år. Ska på RUL 27 dec. Har gjort KUB så jag har redan sett lill*n en gång. :)

Mår bra nu, men oj va magen är stor! Skillnad på första o tredje grav vad gäller magmusklernas fasthet kan man konstatera... :) vad säger ni andra omfödeskor om det?

vore kul att se bilder på era magar. Ska se om jag kan lägga upp. Jag är i v 17.

Hälsningar//
    Öppna :)

• Maandus

Här är min lilla kula i v. 18 (för ca en vecka sen)
    Åh, jag vet inte vad jag ska göra av denna längtan.. Det känns som det är en evighet kvar! :) 
  • idax85

Är det bara jag som har sån här liten mage i vecka 20 el. är det någon mer som känner igen sig? Om jag inte varit på ultraljudet redan hade jag nog börjat fundera över om jag verkligen kan vara gravid. 

Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?