• Maandus

Maj Bebisar 2013 !?

Hejsan!

Finns det några blivande mammor/ pappor här som väntar bebis i maj 2013? :)

/ Amanda   

• Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?
  • Magda86

Kan man lägga upp bild via mobilen?
    Är oxå i vecka 20 nu:) halvvägs! Det går så fort.
    Jag har oxå en liten mage. Ingen ser ännu att jag är gravid. På Rul sa de att hon ligger väldigt långt in i magen.. Vill att det ska börja synas mer;)
    Med första barnet var magen oxå liten för mig.

• Dollan89

Är i V 17 och är överviktig sedan tidigare så har hängbuk men den har blivit fastare ;) och som en bula där nere haha så det syns att man är gravid. Tror dock min mage kommer bli gigantisk.

• Ace1982

Hej! Jag hänger gärna med här så mycket jag hinner :)
    Väntar mitt andra barn, än så länge beräknad till den 26 Maj, ska på RUL den 2/1 Magen har kommit å de e så mysigt att känna bebisen när den rör sig :) hoppas ni alla mår toppen! De gör jag! :D

• fridawessman

Hej! Hoppar gärna in i denna tråden också :) 
    Jag är 23 år från göteborg och väntar mitt första barn den 28:e maj 2013!
    Jag har precis gjort mitt RUL och fått se att allt var bra med bebis :) 
    Någon annan ifrån Göteborgs området? 
    Kramar 

• Vetintevan
    Dollan89 skrev 2012-11-30 11:31:59 följande:
    Hej!

Väntar mitt första barn tillsammans med min sambo. Är beräknad till 22 maj. Är i vecka 14 nu..  

Så kul! Vi är beräknade samtidigt :)
  • Dollan89
    Vetintevan skrev 2012-12-30 16:22:21 följande:

Så kul! Vi är beräknade samtidigt :)
    Hihi spännande!!! 
    Har idag börjat känna en tyngdkänsla nere i magen. Antar att det är bäbis som trycker på?  
  • Vetintevan
    Dollan89 skrev 2012-12-30 20:47:41 följande:
    Hihi spännande!!! 

Har idag börjat känna en tyngdkänsla nere i magen. Antar att det är bäbis som trycker på?  

Ja det är din bebis :) min trycker på min blåsa konstant . Har du börjat känna fosterrörelser ?:) Själv har jag moderkakan i framvägg så jag känner svaga rörelser men härom dagen var det buller och rabalder där inne :D
  • Dollan89
    Vetintevan skrev 2012-12-31 11:59:30 följande:

Ja det är din bebis :) min trycker på min blåsa konstant . Har du börjat känna fosterrörelser ?:) Själv har jag moderkakan i framvägg så jag känner svaga rörelser men härom dagen var det buller och rabalder där inne :D
    Märkte idag också att bäbisen tryckte enormt mot blåsan. Har sprungit på toaletten flera ggr idag! :) 
    Jo jag har känt små ilningar längst ner i magen, alltså snett ovanför blygdbenet, ibland tlll höger ibland vänster. Annars inte några speciella starka buffar eller så. Men det kommer väl:) 

Svar på tråden Maj Bebisar 2013 !?