• Ylle

"Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."

Den kommentaren har jag fått ett par gånger nu, när jag berättat att min gullunge ska komma ut kring den 29e oktober. "Då får du se upp, skorpionen är det värsta tecknet, dom är lismande och falska." Hur kul är det att få höra, även om man tar det här med astrologi med en rätt stor nypa salt??? Nån som har nåt snällt att säga om det tecknet?

• Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."
  • mmonika77

Min syster är skorpion och hon är den lugnaste ochc snällaste människan på jorden. Hon blir inte stressad för någonting, har aldrig hört henne ljuga om något heller.

• jesslin

Ja, att det finns snälla och trevliga skorpioner med. Känner i alla fall två och jag är också snäll och trevlig... *s* Är alltså skorpion.

• Leaaa

En "kompis" sa samma sak till mig. Hon sa typ att hon hoppades att bebisen skulle födas efter den 22 november för då skulle den få ett annat stjärntäcke! Jag blev skit ledsen men orkade inte reagera just då. Har aldrig själv haft koll på astrologi så jag vet inget om det. Jag läser aldrig horoskop och kommer nog inte att göra det heller! Skit i vad hon sa! Bara man får ett friskt barn och att allt går bra så spelar det ingen roll.

*kram*

/Lea

• Natta

min sambos lillasyster är skorpion och hon är den mest rakaste och ärligaste person jag känner.

• Sporttjejen

Mina allra bästa kompisar är skorpioner allihopa av någon anledning... och de är de underbaraste, trofasta vänner man kan ha!!!

Alla stjärntecken har väl några negativa drag, tror inte att vissa är bättre än andra i det fallet...

• msblaise

men tack för den då?!
    jo,jag har fått höra att jag minsann måste hålla inne mina bebisar tills nu efter den 22(inte så långt kvar)för "viljestarka" lejon är mycket bättre än "känsliga små kräftor"
    (jag e kräfta,thankyou very much!)
    min mamma är skorpion,och min allra bästa kompis!
    skorpionen är uthållig och hemlighetsfull,självständig,målmedveten och viljestark,orädd och uthållig personlighet som stimuleras av utmaningar. Att kämpa är någonting naturligt för denna dynamiska natur, och en del skorpioner skyr inga medel för att nå sina mål.. Skorpionen har lätt för att komma i kontakt med de inre själsliga djupen och är inte sällan en god människokännare.

• evis m bebis

Jag är skorpion, min yngsta dotter är skorpion, det jag har hört är att vi ska vara passionerade och ärliga bl.a. alltså inga negativa egenskaper + eldiga i sängen inget fel idet heller så det är ju ett mycket bra tecken tycker jag.....

• Kaos

Äsch! Vilket skitsnack. Jag har två barn födda i skorpionens tecken och därtill en make som är skorpion. Jag har då aldrig märkt att de ska vara särskilt lismande och falska, tvärtom. ;)

Lite sött bebishoroskop:
    Skorpionen 24 okt - 21 nov
    Din skorpionbaby är ett litet busfrö, som gärna retas för att få dig att visa dina känslor och som älskar att locka till skratt. Han överraskar dig ständigt genom att bete sig annorlunda mot vad du väntat dig, och är inte alltid den lättaste att ha att ha att göra med. Men han är inte busig på ett bullrigt eller särskilt livligt sätt, utan är snarare en ganska klurig liten bebis.

• Mia o Simon

Tröttsamt. Jag väntar andra barnet islutet på september och får hela tiden höra saker som "men det var väl dumt planerat, gå hela sommaren, så jobbigt". Jag o sambon ville ha 3½ år mellan våra barn och det blir det. Perfekt, tycker vi. Men alla tycks tro att det är så fruktansvärt jobbigt och att jag mer el mindre håller på att gå under. Jag mår inte dåligt på nåt vis, förutom att jag har fått lite vätska i kroppen+ att jag inte orkar gå några längre promenader. Men jag håller inte på att dö eller så. Våra grannar (pensionärer) ojar sig så fort dom ser mig....Tror snart jag får spader. Okej att jag inte är så liten precis men jag är ingen koloss heller...Helt otroligt. mvh Mia

Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."