• Ylle

"Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."

Den kommentaren har jag fått ett par gånger nu, när jag berättat att min gullunge ska komma ut kring den 29e oktober. "Då får du se upp, skorpionen är det värsta tecknet, dom är lismande och falska." Hur kul är det att få höra, även om man tar det här med astrologi med en rätt stor nypa salt??? Nån som har nåt snällt att säga om det tecknet?

• Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."
  • Full av förhoppning

Åh jag är så trött på alla dessa människor som talar om hur en människa är eller ska vara för att de är födda i ett visst stjärntecken.
    Jag tycker att det är superlöjligt och totalt trams!!!
    Jag är inte lik någon annan i samma stjärntecken... hur man blir beror på arv och miljö och inte nåt jäkla stjärntecken....

Förlåt hetsigt humör, men jag har fått nog av att horoskoptrams och hobbyspåkärringar.
    Ja vi ska få en våg, och hur hon blir beror på vår uppfostran och inget med måne, stjärnor, sol och planeter.
    Morr!!!!

• Tjockepoffa

Min man är skorpion och jag måste säga att han är tvärtemot vad det står om dem. Han är en kanonmänninska helt enkelt.

• Memma

Jag har haft samma tur som Tjockepoffa =) Min man är också skorpion, och en av dom snällaste och mest underbara människor som finns på denna jord! Så lyssna inte på vad som säger, dom har väl bara haft otur när dom träffat på skorpioner...

• TUVA77

Både jag och min sambo är skorpioner ... Vi är väldigt trevliga och snälla :o).

• Ylle

oj, det kryllar tydligen av trevliga skorpioner... tack för svaren!
    ska bara komma på nåt spydigt att replikera med till nästa gång jag får höra kommentarer om bebbens astrotecken.

• GladaVirre

ähh skit snack, jag visste inte att man fick en personlighet efter ett ynka stjärntecken........ löjligt att dem säger så till dig...oroa dig inte... jag är en stenbock och inget i mitt horoskop stämmer!

Och läser man andra horoskop skulle dem kunna stämma in lika bra...

Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."