• Ylle

"Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."

Den kommentaren har jag fått ett par gånger nu, när jag berättat att min gullunge ska komma ut kring den 29e oktober. "Då får du se upp, skorpionen är det värsta tecknet, dom är lismande och falska." Hur kul är det att få höra, även om man tar det här med astrologi med en rätt stor nypa salt??? Nån som har nåt snällt att säga om det tecknet?

• Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."
  • gluttan

Min sambo är skorpion och världens finaste

• gurlie

jag är skorpion. vi sägs väl vara passionerade och självständiga....

och jag är i varje fall ärlig och soldidarisk... så det så!!

• Jessie

Oh vad löjligt sagt av de som sagt så till dig. Jag är skorpion och stolt över det även om man som sagt var inte tror 100% på vad det innebär att vara skorpion. Alla människor är väl olika och jag tror du får ett underbart barn med fantastiska egenskaper vare sig han/hon vore en skorpion,fisk eller lejon..osv.

Har på kul listat upp lite saker om skorpionen enligt en astrologibok jag har..ta det med en nypa salt...men ganska kul iaf..

Precis som en skorpion har vi som skorpion människor ett "hårt skal, en gadd att sticka med och ett mjukt inre".

Vi har också en blick närmast hypnotisk som vi använder för flirt,dominans och observation... *skratt*

Vi är slanka (ja speciellt nu *asg*) och attraktiva och klär i allt vi sätter på oss. Vi behöver inte lägga ner så mkt tid som andra stjärntecken på vårt yttre då vi har en naturlig elegans.

I kärlek förväntar vi oss alltid vinna så vi hatar att bli avvisade. Vi är trogna och lojala men mkt dominanta. Vi försvarar vår familj till 100%.

Vi är fantasifulla älskare!

Starkaste stjärntecknet! Klok,allvarlig,beslutsam! Väjer inte för ngt!

God och hjälpsam vän.

Som förälder är vi lite som tyranner (oj då!) vi förväntar oss snälla barn som inte gråter i onödan..

Som barn är skorpioner tålamodsprövande!! De är aktiva och ivriga..

Vi är fantastiska ledare med stor förmåga att entusiasimera andra.

Ja ha ni så var det med den saken... *asg*

KRAM! EN SKORPION

• Zannis

Min sambo är skorpion och han är den snällaste och underbaraste som finns!!

• vårsol

Skorpioner är roliga och spännande.

• Amatean

va konstiga människor du måste träffa på,
    jag hör aldrig talas om dessa stjärntecknen någonsinn..
    Finns det ens människor som kan dom utantill!? : )

Hehe..
    Ja, de väljer i alla fall inte sina rätta ord när du säger att det blir en oktoberbäbis,
    men de vet nog inte bättre :)

• Fyra

Jag är inte lismande och falsk!! Vi Skorpioner är starka, har kämparglöd, lever länge, lojala mm.

• Nannas Pappa

Hur kan nån säga så till dej ? låter hur dumt som helst....sen ska man
    ju ta det lite för vad det är, astrologi är ju ingen sann vetenskap...är själv skorpion och visst vissa karaktärsdrag stämmer in på mej men jag tror inte på att man kan sätta etikett på en människas personlighet beroende på när man är född...lycka till föresten !!

• Girlfriend in a coma

Oj jag känner bara trevliga skorpioner :) Däremot har jag lyckats träffa flera hemska killar, alla fiskar, hoppas därför på en vattuman som min nuvarande pojkvän är ;) Fast jag tror inte riktigt på sånt där och det verkar urdumt att säga så till någon...

• Miss Daisy

Två person har sagt samma till mig, men om lejonets tecken. Jag ska tydligen akta mig att föda tidigare för barnet kan bli jobbigt. Enligt dem är lejon självgoda, skrytsamma och vill bara ha uppmärksamhet.

Det är bland det löjligaste jag har hört faktiskt! Spelar roll vilket stjärntecken man har. Min underbara pappa är lejon och jag själv är skorpion, och folk verkar inte ha problem med våra personligheter vad jag har märkt.

Dessutom har folk sagt att det är dålig planering att vara gravid under sommaren (vårt barn är så planerat ett barn kan bli... jag hade tajmat ägglossningen). Jag tycker jag har planerat bra. Lyckades ju pricka in den regnigaste sommaren på flera år. :)

Svar på tråden "Oj, stackars dig, då blir din bebis en skorpion..."