Oh vad löjligt sagt av de som sagt så till dig. Jag är skorpion och stolt över det även om man som sagt var inte tror 100% på vad det innebär att vara skorpion. Alla människor är väl olika och jag tror du får ett underbart barn med fantastiska egenskaper vare sig han/hon vore en skorpion,fisk eller lejon..osv.
Har på kul listat upp lite saker om skorpionen enligt en astrologibok jag har..ta det med en nypa salt...men ganska kul iaf..
Precis som en skorpion har vi som skorpion människor ett "hårt skal, en gadd att sticka med och ett mjukt inre".
Vi har också en blick närmast hypnotisk som vi använder för flirt,dominans och observation... *skratt*
Vi är slanka (ja speciellt nu *asg*) och attraktiva och klär i allt vi sätter på oss. Vi behöver inte lägga ner så mkt tid som andra stjärntecken på vårt yttre då vi har en naturlig elegans.
I kärlek förväntar vi oss alltid vinna så vi hatar att bli avvisade. Vi är trogna och lojala men mkt dominanta. Vi försvarar vår familj till 100%.
Vi är fantasifulla älskare!
Starkaste stjärntecknet! Klok,allvarlig,beslutsam! Väjer inte för ngt!
God och hjälpsam vän.
Som förälder är vi lite som tyranner (oj då!) vi förväntar oss snälla barn som inte gråter i onödan..
Som barn är skorpioner tålamodsprövande!! De är aktiva och ivriga..
Vi är fantastiska ledare med stor förmåga att entusiasimera andra.
Ja ha ni så var det med den saken... *asg*
KRAM! EN SKORPION