Vad äter du till frukost?
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
Havregrynsgröt med kanel, äppelmos eller frysta hallon/blåbär, mjölk, 2 kokta ägg och en kopp kaffe, svart eller med en skvätt mjölk/grädde i.
Kanske inte så jätteinspirerande.
Jag äter Mild naturell eller Mild vanilj yoghurt med hallon och lite nötter i, ett kokt ägg, fullkornsbrödsskiva med lite ost samt kaffe.
Ingen wow-faktor på det här heller, men eftersom du frågar vad jag äter så:
Kesella (kvarg) med lite funlight-saft över, med en nöt och fruktblandning på.
Jag har ju blivit lite tjock om baken och börjat masa mig till ett löparband, detta ska vara en bra frukost full av protein och bra fetter då.
En mugg med starkt svart kaffe, N.O-Xplode, kreatindos. Äter när jag kommer hem sen från dagens pass :p
Precis, naturell kvarg och 1 % fett. Det är där saften kliver in som smaksättare. Nu köpte jag stevia-sötad men det går tydligen bra med andra sorten också om man så vill.