Vad äter du till frukost?
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
I glas vatten + 1 st koffeintablett.
Sen en macka vid 9:30.
Kan väl aldrig vara fel att äta nyttigt och "bra fetter, eller hur är det?
Ja gud, det förstår jag Planta, kommer inte att ge mig på nåt försök att tala om för V S vad som är bra och dåligt för henne att äta.
Jag varierar min frukost och äter sällan samma sak flera dagar i veckan. Vissa människor äter ALLTID till exempel två skivor pågenlimpan med bregott och hushållsost och ett glas mjölk, varje dag, hela året. Det verkar förvisso praktiskt att alltid veta vad man skall äta till frukost och vad man skall handla men jag tröttnar så fort.
Jag brukar oftast dricka någon form av kaffe till frukosten. Oftast vaniljlatte eller vanligt latte men ibland är jag mer sugen på cappuccino eller helt vanligt bryggkaffe.
Jag äter till exempel:
En tallrik havregrynsgröt med äpple eller äppelmos, kanel och mjölk. ELLER En hemmagjord smoothie. ELLER En skiva bröd eller två skivor knäckebröd med ost och någon grönsak. OCH/ELLER en yoghurt. Ibland äter jag bara en naturdiet. Det är så praktiskt. Den kan man ju dricka på vägen till jobbet/skolan. :) Ibland är jag riktigt onyttig och äter till exempel en bit paj till frukost. Frukost är jätteviktigt för mig. Det är jätteviktigt för mig ATT äta frukost. Jag ser alltid till att få i mig NÅGOT, även om det bara är en frukt eller ett glas proviva. :)