• Voluptuous Shalimar

Vad äter du till frukost?

Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.

• Svar på tråden Vad äter du till frukost?
  • Duckan

Planta, jag är inte riktigt där än, har varit upp på löparbandet 5 ggr hittills och det före det var det 20 år (du läser rätt) sen jag rörde på mig frivilligt.

V S,nej oh nej inte egen pt, men har vänner som tränar mycket och äter rätt kost.

• Voluptuous Shalimar
    La Lola skrev 2012-11-23 10:21:01 följande:
    Om jag lyckas få i mig något före lunchtid så blir det inget annat än 2 mackor och té.
    Igår blev det två chokladmuffins o ett glas mjölk... Skäms

Jag tycker är så tråkigt att äta.....
    Så tyvärr, nån inspiration från mig får du inte......
    Jag gillar att äta, men har dålig aptit på morgonen. Tänkte dock att det borde gå att träna upp!
  • Elin 885
    Duckan skrev 2012-11-23 10:31:41 följande:
    Elin 885, inte den stevia-sötade varianten.
    nej det vet jag men den vanliga menar jag.

• La Lola
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-23 10:32:11 följande:
    Jag gillar att äta, men har dålig aptit på morgonen. Tänkte dock att det borde gå att träna upp!
    Det gör det säkert...jag lever på hoppet om att det är så.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Voluptuous Shalimar
    Duckan skrev 2012-11-23 10:31:00 följande:
    Planta, jag är inte riktigt där än, har varit upp på löparbandet 5 ggr hittills och det före det var det 20 år (du läser rätt) sen jag rörde på mig frivilligt.

V S,nej oh nej inte egen pt, men har vänner som tränar mycket och äter rätt kost.
    Önskar verkligen att jag tyckte att det var så där kul och härligt att träna... men jag går inte upp i vikt oavsett hur lat jag är och vad jag äter, känns det som. Och så länge jag är så slimmad så känns det inte nödvändigt att träna (dumt, jag vet...)
  • Planta
    Duckan skrev 2012-11-23 10:31:00 följande:

Är lite allergisk mot löpband. Förstör knän och är en "bluff" Sätt dig på en cykel och kör samma intensitet så tar det mer. Snällare mot knän osv..
  • Duckan

Nej, jag hatar att cykla och promenera så då blir det inget "röra på fläsket" alls. Kommer dock att springa ute när våren kommer igen.

Svar på tråden Vad äter du till frukost?