• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Annanax

Åh, stort Grattis Pussel! Men visst var det den 12:e du var beräknad...? Nice timing! Underbart namn ni har valt!

• pussel

Tack! enligt UL var vi beräknade till 11/7 men vi har själva hela tiden varit övertygade om den 12:e, så enligt oss kom hon på BF.

• marisabelle

Sist jag fick en blödning så var vi hos svärmor på middag, vad tror ni händer igår när vi var där? Jo då jag får en riklig blödning igen. Jag blir galen!!

• Hjärtat78

Grattis Tant Groda & Pussel igen till era fina tjejer!

marisabelle så som du beskriver ditt hade jag från en vecka efter plusset 2/10 till 5/11 och kom rött blod helt plötsligt och sen slutade och kom igen. Allt såg bra ut på vul och dom kunde inte se varför jag blödde och min kille blir 8 veckor på tisdag.

Vår prins 130521
  • Karin13

Oj, det händer mycket här:) Tant Groda, ett stort grattis till er lilla Isa. Annanax vilka fina tjejer du har! Pussel, ett stort grattis till dig också. Lite roligt att läsa om din förlossning för den låter väldigt lik min. När jag ringde till förlossningen tyckte bm att jag skulle vänta några timmar med att komma in, men jag vägrade och tur var det. Var nämligen också öppen 7 cm när jag kom dit. Så det tog bara några timmar så var han ute. Så lustgasen blev min bästa vän. Vår kille föddes också på Bf.

• Annanax
    pussel skrev 2013-07-14 10:21:40 följande:
    Vilka fina små tjejer (alla tre) Annanax!

Ja, dom är perfekta precis som dom är!
  • pussel

Samma här med lustgasen Karin. BM frågade om jag ville ha ngn bedövning och skulle börja förbereda, men det var ju alldeles för sent redan när vi kom in. så nu har jag helt ont i näsbenet efter att ha tryckt lustgasen så hårt.

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö