• Oförglömlig

hur ofta byter ni disktrasan?

Jag bara undrar hur ofta ni byter ut eran disktrasa. har fått svar av vänner och bekanta som skiljer sig så oerhört i hur ofta och undrar därför hur ofta ni på Familjeliv byter eran disktrasa.

kommentera gärna varför och så=)

tack=) 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur ofta byter ni disktrasan?
  • iamme

Galet skabbigt att inte byta åtminstone någon gång i veckan.. Spills det inte hemma hos er? Självtorkande diskbänkar? *brrr* (går och slänger kökets disktrasa i tvätten med en gång)

• Whitetrash86
    JanaLiiN skrev 2012-11-28 21:12:52 följande:
    UUUhhh läskigt, du ka nog försöka tvätta dem en gång i veckan iallafall. Eftersom de torkar så långsamt är bakterietillväxten på topp.
    fast jag tvättar ju av dom efter varje användning också. Tar ju inte bara och hänger upp den...
  • PinkSugar
    iamme skrev 2012-11-28 21:20:53 följande:
    Galet skabbigt att inte byta åtminstone någon gång i veckan.. Spills det inte hemma hos er? Självtorkande diskbänkar? *brrr* (går och slänger kökets disktrasa i tvätten med en gång)
    Min diskbänk är så liten att det går utmärkt att ta några svepande tag med diskborsten. Jag behöver nästan aldrig använda min disktrsa
  • Dr Mupp

Dagligen, kör med fottetrasor och microfibertrasor och på kvällen hamnar den smutsiga i tvätten och en ren plockas fram. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden hur ofta byter ni disktrasan?