Sambons ex kräver att han ska göra slut med mej ! (långt)
vet inte vart jag ska börja :(
Vill inte bli påhoppad eller så utan bara få råd för vi vet inte vad vi sak göra längre ...
Jag och min sambo har vart tillsammas i ca 6 månader.
Vi har kännt varandra innan pga jag vart gift med hans vän och vi har vart i sär i ca 3år. .. Allt e okey mellan oss 3 .
Jag o min ex man har en son på 5 min sambo o hans ex har en son på 5 år.
Min sambos ex hon gör oss knäppa helt enkelt ...
Lång historia kort .
hon ringer ca 30 gånger om dagen sms e nästan lika många per dag.
säger alltid att de gäller sonen men gäller aldrig sonen utan att min sambo ska tänka på henne o hur detta sårar henne och att jag inte har nått här o göra o att jag är dårlig för hennes son. Hon snackar skit om mej till sin son vilket jag inte tycker e ok. Man ska inte lämpa över sina känslor på sin son. Min sambo lägger sonen hos henne varannan vecka då sonen inte får vara här för henne även fast han själv vill. När sonen somnat så börjar hon bråka o skricka o betesig som ja . Hon vägrar släppa ut min sambo ut ur lgh. hon slår honom o skricker så mye att sonen vaknar. Han brukar få bära bort henne för att få komma ut. Senste gångerna så har hon tagit sonen ur sängen i en filt o springit efter sambon med sonen mitt i natten. grannarna runt om henne har sett o hört allt.
Hon har även kommit hit till våran parkering med sina brukare och börjat bråka framför dom med sambon .. han försöker ju bara komma bort från henne. o brukarna blir oroliga så klart.
Hon väntar på parkeringen på hans jobb och puklar på han där..
Nu har hon blivigt soc anmäld av en bekant då hon tog sig in i deras lgh för att sambon va där. började skricka på sambon och väckte deras barn. vilket gjorde att den bekantas sambo kastade ut henne och gjorde en anmälan på måndagen.
Nu har dom vart hos soc och sak gå i familjeterapi. Hon skulle ändra på sig men 2 sec efter så va hon igång igen.
I går skulle han natta sonen vilket brukar vara att han kommer hem till mej efter 21. Men i natt kom han hem 4,30 o börjar jobba 6. han berättar för mej att Hon KRÄVER att han gör slut med mej.
För att enlig henne e sonen otrygg här.
ett barn som vart ensam hela tiden och helt plötslig e vi 2 till jag förstår att han behöver tid de e inte de.. Men han kommer till mej krypper upp i knät och sätter sig o myser o pussar o kramar och säger att han tycker om mej och är allt annat än ett otryggt barn. Han o min son leker förfullt och är som bröder som dom själva säger.
vet inte hur vi ska få henne o sluta. för inget verkar bita på henne .... :(
sonen vill vara här men får inte för henne.
Min sambo är på grensen till att gå in i väggen jag med...
Hjälp :(