• Anceka m D

Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.

I somras startade jag en tråd för oss kring 30 som snart skulle starta syskonförsök. Nu några månader senare är det inte så många kvar i den tråden då de flesta har fått sitt efterlängtade plus! Dock inte jag (och några till som också är välkomna hit!). På julafton har jag nästa äl och då är vi inne på sjätte försöket...

Så, är du kring 30 och har försökt få syskon i ett par månader eller så kan det här kanske vara tråden för dig!?

• Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.
  • Lilla kakan

Åh jag är också nyfiken - blev det nått mer testande idag Cuppies? Vi behöver fler  Plus i tråden! Hoppas hoppas

Själv har jag äntligen nått äl-testandets dagar. Börjar alltid på mens +7 för att inte missa något. Tycker det varit sååå drygt senaste månaden för förra äl kände jag liksom var en riktigt mesig en och hade inga förväntningar alls. Så nu känns det spännande igen. Fortsätter trots allt med AC & tänker köra minst 3 månader har jag bestämt - men hoppas såklart på det bästa, att få sluta betydligt tidigare än så pga grav

• Anceka m D
    Lilla kakan skrev 2013-01-20 17:48:53 följande:
    Åh jag är också nyfiken - blev det nått mer testande idag Cuppies? Vi behöver fler  Plus i tråden! Hoppas hoppas

Själv har jag äntligen nått äl-testandets dagar. Börjar alltid på mens +7 för att inte missa något. Tycker det varit sååå drygt senaste månaden för förra äl kände jag liksom var en riktigt mesig en och hade inga förväntningar alls. Så nu känns det spännande igen. Fortsätter trots allt med AC & tänker köra minst 3 månader har jag bestämt - men hoppas såklart på det bästa, att få sluta betydligt tidigare än så pga grav
    Och jag hoppar över äl-testerna denna månad, men tempar och kollar tappen. Och nog bör det vara äl på gång imorgon eller övermorgon så vi kör på. Men jag känner mig så pessimistisk nu så jag tror ju inte att det kommer ta sig. 
  • Lilla kakan
    Anceka m D skrev 2013-01-20 18:13:58 följande:
    Och jag hoppar över äl-testerna denna månad, men tempar och kollar tappen. Och nog bör det vara äl på gång imorgon eller övermorgon så vi kör på. Men jag känner mig så pessimistisk nu så jag tror ju inte att det kommer ta sig. 
    Kommande vecka är den som jag brukar vara mest pepp på. Sen efter "äl-veckan" brukar pessimismen slå till. Förstår hur du känner! Men vi kan ju säga som så att vi kan peppa & vara optimistiska åt varandra
    Så jag håller tummarna för riktiga guldägg & vinnarsimmare för er del, kör så det ryker om sänghalmen!

• Anceka m D
    Lilla kakan skrev 2013-01-20 18:26:25 följande:
    Kommande vecka är den som jag brukar vara mest pepp på. Sen efter "äl-veckan" brukar pessimismen slå till. Förstår hur du känner! Men vi kan ju säga som så att vi kan peppa & vara optimistiska åt varandra

Så jag håller tummarna för riktiga guldägg & vinnarsimmare för er del, kör så det ryker om sänghalmen!

Toppen, bra idé! Jag är ju helt övertygad om att det kommer gå för er andra, så nu hoppas jag att detta är er månad, att äl-testen talar sitt tydliga språk och att du får en dunderägglossning!
  • Lilla kakan
    Anceka m D skrev 2013-01-20 19:00:57 följande:

Toppen, bra idé! Jag är ju helt övertygad om att det kommer gå för er andra, så nu hoppas jag att detta är er månad, att äl-testen talar sitt tydliga språk och att du får en dunderägglossning!
    Solig tack! gulle dig {#emotions_dlg.flower}
  • Cuppies

Ja, vad ska jag säga. Det är fortfarande ett svagt plus.....vågar inte riktigt tro något än.....vill bara att det ska bli superstarkt. Iofs så är jag ju bara på BIM -3 så det kanske inte kan bara starkare??

• Lilla kakan
    Cuppies skrev 2013-01-20 21:52:57 följande:
    Ja, vad ska jag säga. Det är fortfarande ett svagt plus.....vågar inte riktigt tro något än.....vill bara att det ska bli superstarkt. Iofs så är jag ju bara på BIM -3 så det kanske inte kan bara starkare??
    åååh, men det är ju jättespännande - stegring tar ju sin tid och är du ändå så långt före bim så är det ju verkligen mycket lovande Förstår helt klart att du inte vågar tro, men ändå, så himla spännande!
  • Akinna 77

Cuppies: Grattis till plusset! Det kommer säkerligen bli starkare om några dagar Solig

Jag pendlar mellan optimism och pessimism/uppgivenhet, det svänger ofta och snabbt..tänker som sagt köra med ÄL-stickor nästa gång men om vi inte lyckas då tar vi nog ett uppehåll i några månader. Jag börjar bli lite väl besatt känner jag, känner så väl igen tecknen från åren då vi försökte bli gravida första gången. Tänkte försöka satsa lite på mig själv istället, kanske gå med i Viktväktarna..börja motionera lite mer.. 

Anceka m D och Lilla Kakan: håller tummarna för en riktigt fertila ägglossningar! Lycka till! {#emotions_dlg.flower}

Blifyra: hur går det för dig? 

• Anceka m D
    Akinna 77 skrev 2013-01-21 11:16:36 följande:
    Cuppies: Grattis till plusset! Det kommer säkerligen bli starkare om några dagar 

Jag pendlar mellan optimism och pessimism/uppgivenhet, det svänger ofta och snabbt..tänker som sagt köra med ÄL-stickor nästa gång men om vi inte lyckas då tar vi nog ett uppehåll i några månader. Jag börjar bli lite väl besatt känner jag, känner så väl igen tecknen från åren då vi försökte bli gravida första gången. Tänkte försöka satsa lite på mig själv istället, kanske gå med i Viktväktarna..börja motionera lite mer.. 

Anceka m D och Lilla Kakan: håller tummarna för en riktigt fertila ägglossningar! Lycka till! 

Blifyra: hur går det för dig? 

Jag förstår dig! Jag skulle nog inte klara av att ta paus helt och hållet, men ev att jag också försöker börja träna och tänka på något annat om det inte tar sig denna månad.
Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.