• Anceka m D

Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.

I somras startade jag en tråd för oss kring 30 som snart skulle starta syskonförsök. Nu några månader senare är det inte så många kvar i den tråden då de flesta har fått sitt efterlängtade plus! Dock inte jag (och några till som också är välkomna hit!). På julafton har jag nästa äl och då är vi inne på sjätte försöket...

Så, är du kring 30 och har försökt få syskon i ett par månader eller så kan det här kanske vara tråden för dig!?

• Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.
  • Anceka m D
    Lättirriterad idag, tycker mig känna igen det som PMS-symtom. Men jag tror ju inte heller att det har tagit sig denna månad. Så trist bara med denna väntan. 
  • greeneyes
    Anceka m D skrev 2013-01-29 19:21:05 följande:
    Lättirriterad idag, tycker mig känna igen det som PMS-symtom. Men jag tror ju inte heller att det har tagit sig denna månad. Så trist bara med denna väntan. 
    Åh, trist. Men ge inte upp än

Här är det också väntan ju, hade äl i torsdags typiskt nog, så nu är det ju en hel månad tills vi får försöka ju. Men men, är glad att vi får börja nu, hade ställt mig in på i sommar eller i höst. 
  • Cuppies

[quote=68584380][quote-nick]Lilla kakan skrev 2013-01-29 12:19:24 följande:[/quote-nick] Så härligt Cuppies!! Stort grattis! Har du räknat ut bf?

Ja, slutet av September, så en höstbebis :)

• Blifyra

Åh grattis igen Cuppies. Anceka m D ge inte upp än. PMS och gravidsymtom är lika. Jag håller tummarna.

• Blifyra

Greeneyes, så skönt att ni får försöka redan nu. Men surt att äl bara var för några dagar sedan.

• Lilla kakan

Men, vad är det jag ser - ännu fler goda nyheter! Grymt kul att ni "får" köra igång igen Greeneyes, och så skönt att levaxinet kickat in så snabbt! (det är väl inte så jättelånge sedan du fick börja, eller har jag missuppfattat nu ) Nåväl, toppen att värdena är bra Men rackarns också att ni fick grönt ljus precis efter äl.

Cuppies: Aaaah, har en liten vild kille som kom en dag i början av oktober, så jag basunerar heeelt opartiskt att höstbebisar är bland det bästa man kan få Bara sitta inne och mysa hela långa vintern, och sen till sommaren är de nog stora att plaska i havet och krypa runt i gräset

Anceka: Ang det där med PMS så det är det enda jag minns från när jag plussade med sonen (typ runt bim). Blev väldigt överraskad (var bara försök nr 2 då) - för jag hade ju haft sådan hemsk pms...

• greeneyes

Tack Blifyra och Lilla kakan! Nä, har bara ätit Levaxin i tre veckor så jag verkade hitta rätt dos direkt.

• Anceka m D
    Blifyra skrev 2013-01-30 07:37:20 följande:
    Jag har börjat med äl-stickor idag. När på dagen testar ni?

För enkelhetens skull testar jag vid typ 19, när jag har kommit hem från jobbet. När det närmar sig äl försöker jag testa två ggr per dag, typ 14 och 19. Ibland har jag testat på morgonen när det kvällen innan varit nästan positivt.
  • greeneyes

Jag testar alltid med morgonurinet eftersom jag inte kan hålla mig på dan. Det funkar kanon, dessutom är strecken starkare då och lättare att se skillnad mellan, eftersom urinen är så koncentrerat.

Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.