• Anceka m D

Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.

I somras startade jag en tråd för oss kring 30 som snart skulle starta syskonförsök. Nu några månader senare är det inte så många kvar i den tråden då de flesta har fått sitt efterlängtade plus! Dock inte jag (och några till som också är välkomna hit!). På julafton har jag nästa äl och då är vi inne på sjätte försöket...

Så, är du kring 30 och har försökt få syskon i ett par månader eller så kan det här kanske vara tråden för dig!?

• Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.
  • Anceka m D
    Cuppies skrev 2013-01-21 17:40:36 följande:
    Köpte ett clearblue och vad tror ni.......gravid :) vilken lycka!!!!!!

Grattis!
  • Blifyra

Cuppies det är ju helt underbart!! Grattis igen! Precis vad den här tråden behöver. Glädje och feta plus. Här är dock menen på G. Känns surt men samtidigt visste jag nog det. Hade ingen superstark ägglossning denna månad och känner nu att det nog inte kommer ta sig igen någonsin. Jag fäller en tår sedan ler jag för jag har ju en fantastisk son här hemma. Lilla kakan, har nu märkt någon skillnad hittills sedan du började med AC?

• Lilla kakan
    Solig Grattis Cuppies!!!! Ååååh vilken härlig känsla det måste vara Räknat ut bf än?

Blifyra - segt! Tempar du eller hur vet du att mensen ska komma? Ang AC har jag knaprat på tok för kort tid för att kunna ge ris eller ros. "De" (läs - diverse trådar på nätet ) säger ju att det kan ta några månader innan AC ens har effekt, om det nu har någon Hoppas i varje fall på äl nån gång mellan fredag-tisdag och har börjat få yttepytteliiiiite trådiga äl-flytningar så hoppas att den dyker upp framåt helgen. Känner att det stramar till i äggstocks-trakterna emellanåt så hoppas att de jobbar på hårt

Känner själv att jag börjat flytta fram fokus sådär 3-5 cykler framåt, istället för att tänka och vara nojjig över just kommande äl och bim. Det gör det nog lite lättare för mig känner jag, att lite ta för givet att det inte kommer Plus just denna månad. Tänker jag "nu" bli jag neggo - tänker jag "snart" blir jag mer hoppfull.

Anceka - hur går det för dig - äl-känningar?

Akinna - förstår dig. {#emotions_dlg.flower}
    Själv är jag en sån som mår bra av att ha lite "handlingsplaner". Har tanken nu att göra "allt jag kan". Men har det inte gått före jag fyller år i maj - då lägger vi ner allt aktivt fokus, orkar inte det hur länge som helst innan det förtar glädjen som det faktiskt ska vara att trolla fram ett nytt litet liv - och ser till att bara må bra under sommaren (och därigenom förhoppningsvis ändå få till sängkammaraction frekvent) - och har det sedan inte tagit sig till efter sommaren så ber vi om utredning då det gått ett år.
  • Lilla kakan
    Lilla kakan skrev 2013-01-22 11:13:03 följande:
    ...orkar inte det hur länge som helst innan det förtar glädjen som det faktiskt ska vara att trolla fram ett nytt litet liv...
    Hm läste mitt inlägg igen och känner att jag uttryckte det där lite klumpigt med risk för misstolkningar, jag menade mest att jag tycker det är synd om man börjar må riktigt dåligt på vägen, hoppas ni förstod. {#emotions_dlg.flower}
  • Anceka m D

Lilla kakan: Jodå, äl var nog igår - hade den nu välkända tempdippen och i morse steg tempen. Fick till det fredag och söndag, ska se om vi kan få till det idag också för säkerhets skull även om det nog är för sent. Nu är det bara att hålla tummarna, men det känns redan som det inte har gått.

• Blifyra

Här har inte menen kommit igång än utan bara ljusrosa på pappret när jag torkar mig. Har ikväll börjat få mensvärk tyvärr. Anecka med d nu väntar den härliga tiden med väntat på pluset. Jag håller tummarna att det tar sig denna månad är dig. Det känns som en bra fortsättning på Cuppies plus.

• Anceka m D
    Blifyra skrev 2013-01-22 19:57:57 följande:
    Här har inte menen kommit igång än utan bara ljusrosa på pappret när jag torkar mig. Har ikväll börjat få mensvärk tyvärr. Anecka med d nu väntar den härliga tiden med väntat på pluset. Jag håller tummarna att det tar sig denna månad är dig. Det känns som en bra fortsättning på Cuppies plus.
    Jag har verkligen inga förhoppningar, vi fick bara till det två ggr den här ägglossningen, dagen innan samt tre dagar innan. Nej, med största sannolikhet blir det att ställa in sig på försök nr 8, men det får vi se om ungefär två veckor!
  • Cuppies

Jag hade en liten blödning igår :( vet att det bara är att vänta och se, blir det inte mer än så så känner jag mig fortfarande hoppfull!!!

Svar på tråden Vi kring 30 som jobbat på syskon några månader.