Inlägg från: NoteturNomen |Visa alla inlägg
  • NoteturNomen

Helkroppstråden

ha

Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 12:07:09 följande:
    Inte "tack?". "Tack!" ;)

Absolut inte illa menat. Av olika skolledningar har malin7502

Å vad jag älskar familjeliv kombinerat med mobil :)

Det jag skulle skriva till röda heta älsklingen var att!!! Absolut Inget illa menat!!

Av olika ANLEDNINGAR har min kropp aldrig i universums kommande historia en möjlighet att bli som din, men jag skulle önska! :D ;)

Med ett undantag, och det är silikonet... Jag har haft min andel bröst, så jag skulle verkligen vilja ha jättesmå. Haha :)
  • NoteturNomen
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    /Numera oanonym Tjockis...
  • NoteturNomen
    NHult skrev 2013-01-10 07:25:13 följande:
    sssccchhh väck dom inte, det är väl en av dom bättre buggarna haha,

men nu behöver du ju inte vara Annonym längre hjärtat :) 

;)
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:
     Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.

Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass...

Ja det var väl på tiden... Se nu här killar hur det ska gå till!! :)

Nå, vad väntar ni på?? Spring och hämta kameran nu! ;)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-10 12:47:27 följande:
    Du ser ut att ha alla fysiska attribut man (jag i alla fall) önska på en kvinna.......sköna former och ett vackert, långt, mörkt hår......tack för att du visade det på bild.

U r welcome Mr, tack själv :)
  • NoteturNomen
    Fotografen skrev 2013-01-10 18:57:33 följande:
    Va ju kul det här så vi slänger upp en ny bild.

Hoppas att ni står ut med oss.

Såna bilder står vi absolut ut med!! Mkt tjusigt!! :)
  • NoteturNomen
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 21:16:23 följande:
    Jo han får väl se den om det inte är för ljust och om jag ligger ner :-/

Och skulle se vad folk sa om jag lade upp en bild, eller om mannen talar sanning när han säger att den inte ser så hemsk ut som jag tycker och tror.

Inte alls hemsk! ! Fiin!! :)

Genomgående tema i tråden verkar vara, runda kvinnor skäms och är missnöjda med sina kroppar och kanske vill vara aningens mindre fast de verkligen är fina och har många som uppskattar dem som de är (eller för Att de är dom de är!).

Smala kvinnor som skäms och är missnöjda med sina kroppar och kanske vill ha mer former, fast de verkligen är fina och har många som... ...

Vad Är det som gör att det är så här? Varför ska det behöva gå åt såå mkt energi till missnöje???

Den här tråden är faktiskt toppen, man får se alla format och det är verkligen så att alla är så fina även om vi alla nu har olika favoritutseenden som favoriter!!
  • NoteturNomen
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 10:18:15 följande:
    Jag vill se fler bilder från killarna!

Kom igen, det är fredag! Make my day!

Kan bara instämma!! :)
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-11 10:40:16 följande:
    Ok då...chockar med en påklädd bild...

Tummen upp!
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-01-11 12:37:08 följande:
    Du är värd uppskattningen, Blackfeet, det skall gudarna veta....

Jag tror gudarna redan vet!!! Med en kropp som den måste killen vara skickad därifrån till oss vanliga blekfeta människor för att förgylla. Vår dag :D

Ha ha ha :p
Svar på tråden Helkroppstråden