Inlägg från: NoteturNomen |Visa alla inlägg
  • NoteturNomen

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-12 21:18:52 följande:
    Jag ser gärna fler bilder på dig.

Har lagt ut tre i tråden, började anonym som en tjockis (sida i början av fyrahundra. Nånstans?), sen var jag ju såå brottslig och visade en bröstvårta :o i duschen. Skäms på mig! Sen blev jag ju fråntagen rätt till anonymitet och gjorde revolt (rejält, skratt) med pyjamasbilden som jag gissar du menar?

Bröstvårtan föll ju för censuren som du förstår, ha ha :)

Inte nån möjlighet till fler i helgen iaf, man vet aldrig vad som händer i framtiden, det kanskeblir krav på egna bilder för att få fortsätta läsa!!

Nä, nog med ot nu, förlåt folket!! :)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 21:18:52 följande:
    Jag ser gärna fler bilder på dig.

Har lagt ut tre i tråden, började anonym som en tjockis (sida i början av fyrahundra. Nånstans?), sen var jag ju såå brottslig och visade en bröstvårta :o i duschen. Skäms på mig! Sen blev jag ju fråntagen rätt till anonymitet och gjorde revolt (rejält, skratt) med pyjamasbilden som jag gissar du menar?

Bröstvårtan föll ju för censuren som du förstår, ha ha :)

Inte nån möjlighet till fler i helgen iaf, man vet aldrig vad som händer i framtiden, det kanskeblir krav på egna bilder för att få fortsätta läsa!!

Nä, nog med ot nu, förlåt folket!! :)
  • NoteturNomen
    Anonym (Avundsjuk!!) skrev 2013-01-12 22:49:01 följande:
    Följt tråden av och till i det tysta. Är genuint avundsjuk på hur snygga alla är. Kommer aldrig våga lägga ut en bild på mig själv. Önskar det fanns ett sätt att söka fram 'killarna' utan att läsa igenom 600 sidor:)

Klart du vågar! Här är tråden där bara snälla får komma in, så det är inte alls farligt ;)
  • NoteturNomen
    Anonym (TD) skrev 2013-01-13 12:25:35 följande:
    Såhär ser kroppen ut. Kom igång med träningen efter nyår innan dess var det inte mycket muskler. Lite hårigt men annars är jag ganska nöjd, det kommer dock se bättre ut inom kort.

Lite hår har ingen dött av! ;)

Ser bra ut! Men, skippa mjukisbrallorna :)
  • NoteturNomen
    straight arrow skrev 2013-01-13 14:02:39 följande:
    Mikipiki lade väl upp sin russinmage och fick väldigt mycket uppskattning för den?

Jag tyckte Mikipikis russinmage var fiin, med den midjan skulle magen absolut inte störa mig om jag vore kille! :)

Sen förstår jag faktiskt inte diskussionen om att inte alla kroppar skulle passa i tråden, för det Har ju verkligen visats upp alla tänkbara varianter... Det är trevligt, och även om de flesta är betydligt mindre än jag själv så känns det bra ändå när man ser vilken variation det finns i den oretuscherade verkligheten!

:)
  • NoteturNomen
    Anonym (TD) skrev 2013-01-13 12:56:16 följande:
    Dom var ju det snyggaste av allt;)

Kom på det efteråt men orkade inte byta och ta nya kort:(

Nä man kan inte tänka på allt!! Har överseende denna gången då, bara tack vare den nakna överkroppen! :D
  • NoteturNomen
    aehakan1 skrev 2013-01-13 13:53:32 följande:
    Och snälla be inte om ursäkt för bilden ! Den behövs!! Många ser ut som dej ... Det tycker jag ska fram i denna tråden ... .. Och du kanske plockar fram modet i många andra som sitter hemma och tvekar på att lägga ut en bild pga sina skavanker här och där ... Och vågar visa upp dom ...

• NoteturNomen
    Anonym (TD) skrev 2013-01-13 15:45:16 följande:
    Nästa gång blir det nog inga byxor alls;)

Yeeey!! :D det kan vi ju bara heja på!!
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-13 16:59:21 följande:
    Snäll kanske, men framförallt ärlig, varför jag inte uttrycker mig i så stora ord oftast.

Ärlighet gillas! Ingen mening säga nåt annars, då kan man lika gärna hålla käften... :s
  • NoteturNomen
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:
     Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !

Oj oj... Sån kropp skulle jag också vilja ha efter femti! Undrar om man kan önska av tomten?! :)

Och ja, snygga biceps!! Bra jobbat :o
Svar på tråden Helkroppstråden