Inlägg från: NoteturNomen |Visa alla inlägg
  • NoteturNomen

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-11 13:52:31 följande:
    En sista bild innan jag nu lämnar jobbet!

Vänligen bortse från de hemska bristningarna!!

Tror inte de bristningarna stör någon ;)

SNygga undisar!!

Blir lite full i skratt i dag, av vad folk gör på sina jobb. Det är underbart, mer sånt på jobbet!
  • NoteturNomen
    straight arrow skrev 2013-01-11 21:54:04 följande:
    Thank god it's Friday!

Fredagar är bäst! ;D
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-11 23:06:53 följande:
    Ingen hel kropp men däremot en halv..

Måste väl vara mer än en halv, hur lång är du?!

:D

Svårt att låta bli att slänga ett öga in i den här tråden då och då...
  • NoteturNomen

Jag håller koll på er... Fast det är helg! ;)
    Keep up the good work folks! :)

• NoteturNomen
    Whoopa skrev 2013-01-12 14:38:51 följande:

Jo vi tycker Alla olika: Poängen var dock i denna tråden att har man inget positivt att säga så säger man inget alls!!! Du har säkert hört talas om "....att tiga är guld"!
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 15:56:06 följande:
    Från dig hittar jag inga bidrag alls....det måste bli minuspoäng va!?

Pluspoäng till dig nu iaf! Ha ha ha :p
  • NoteturNomen
    Whoopa skrev 2013-01-12 15:44:35 följande:
    Sverige måste vara landet där flest folk har ont i magen!!! I landet där vi "sköter oss själva o skiter i andra" stör vi oss ändå jävligt mycket på andra! Så länge ingen far illa eller lägger upp andras bilder - så förstår jag verkligen inte problemet!?!? So what om jag söker bekräftelse eller uppmärksamhet!? Du vet inget om mig - jag kanske är din chef eller din bästa vän!? Kanske din dotter eller din syster!? Kanske är din mamma!! Faktum är att jag är allt ovan! Så låt oss som vill visa oss o njuta av andra fina kroppar ha vår fina tråd förstörd!

Word!
  • NoteturNomen
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:15:38 följande:
    Hittills har jag inte sett en enda kvinnokropp här som motsvarar den svenska standardkvinnan. Dock har jag endast läst runt 30 sidor bakåt. Männen däremot visar upp en blandad kompott - vältränade kroppar och kroppar som mer faller in under kategorin svensk standardman.

Av detta kan jag konstatera att de kvinnor som visar upp sig här inte alls gör det för att dom är desperata utan gör det för att dom är exhibitionister och vill ha uppmärksamhet både här och överallt annars. Männen som skickar upp bilder gör det förmodligen som en kul grej samt att ju mer dom visar upp sig destom fler bilder skickar tjejerna upp. Detta undantaget de vältränade männen som tillhör samma kategori som kvinnorna nämnda ovan.

Nej men du 50+, ta och börja från början och ta dig igenom tråden! Jag har kollat igenom hela vägen, och nog hittar du (i princip) de flesta kroppstyper här!!

Tror inte dock (rätta mig gärna om jag har fel)att någon jättejätteöverviktig vågat sig på en bild? Vilket jag kan förstå, för som hyfsat tjock själv Får man sig en liten törn i självförtroendet när de flesta andra är betydligt mindre än en själv...

Nu tar jag inte saken på dödligt allvar heller, så jag kan bjuda på lite fläsk för att visa upp variationen som faktiskt är verklighet!

Tror faktiskt ingen i tråden är särskilt desperat, vare sig kvinnorna eller männen (eller så är det bara jag som är naiv), utan mest ser det hela som en rolig grej.

För visst ÄR det roligt att se??!! :D
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 20:39:22 följande:
    VA!? VAR är du tjock någonstans?

Hmm... Överallt?! Har herrn missat glasögonen? ;)

Seriöst, har lyckats dölja det bra på bild (klädnypor i ryggen...) men ja, enligt alla definitioner är jag tjock. Nu är ju bmi inte ett särskilt bra mått, men ändå ett vedertaget mått och mitt landar då Minst på fetma, inte bara övervikt..

Nu var ju inte det jätteviktigt för tråden då men... :)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-12 21:03:45 följande:
    Då har du helt enkelt för stora tuttar för att det ska synas på den enda bild jag sett på dig.

Ha ha ha :D

Ja de väger väl en del, vi skyller på dem ;)
Svar på tråden Helkroppstråden