Inlägg från: NoteturNomen |Visa alla inlägg
  • NoteturNomen

Helkroppstråden

Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   

Riktigt snyggt!! Skrattande
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-04 13:55:51 följande:
    Den oskuldsfulla....Oskyldig

Vem tror du går på den? Drömmer
  • NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-04 20:04:19 följande:
    Jodå....klart jag är... Vad menar du att jag skulle vara skyldig till annars???  

Helt klart skyldig till att vara så jävla läcker att ögonen trillar ur skallen på en! :o
  • NoteturNomen
    hardcore boy skrev 2013-03-05 18:29:35 följande:

Oh... :o Läckert! :)
  • NoteturNomen

Nanime & Qw... Fina!! :)

• NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 15:44:30 följande:
    Fan, Trille....så långt har jag inte tänkt. Det luktar fängelsestraff för min Saftis här !!! Jag kan inreda ett rum i källaren med handbojor och allt, det kan mycket väl klassas som fängelsecell. Om Saftis nu blir dömd. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Står utanför alla diskussioner i dag, men läser detta och kan Inte vara tyst... För, det kändes nästan som du redan hade det rummet i källaren Anton, och Inte skulle behöva inreda det särskilt... ;p Ha ha ha :)
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 16:10:17 följande:
    Det kanske jag har, men det kommer jag aldrig erkänna öppet, vackra kvinna där.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

;D
  • NoteturNomen
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-10 16:20:33 följande:
    Jag tänkte precis samma sak..

Ha ha ha, inte bara min fantasi då alltså... *s*
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 16:28:06 följande:
    Hmm, jag tror minsann ni Damer tänker orena tankar just nu.....

Om du visste Anton! Orenare tankar har du sällan skådat :p
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-03-11 14:49:55 följande:
    Folk skall må bra av att posta här, det är en "feel-good tråd" ingen tävlingstråd. Och det vet du så jävla väl om redan, George, fattar inte varför du kommer med ett sånt korkat förslag. Eller jo, du gör det för att provocera, det fattar ju vem som, men det är ett patetiskt försök, det måste jag erkänna.....

{#emotions_dlg.flower}
  • NoteturNomen
    Karios skrev 2013-03-12 06:38:38 följande:
    Boys of summer. Part II.

Underbart Karios! Längtade man inte efter sommaren innan så gör man det definitivt nu!!
  • NoteturNomen
    justnextdoor skrev 2013-03-21 13:01:31 följande:
    smala och fina? Är man bara fin då? Du vet väl var skönhet sitter?

Pluspoäng på den, dörren ;) *S* Ofta är det tyvärr = tecken mellan smal och fin... "Tjockis" går ner tio kilo, 95% av alla som kommenterar gör det med orden "men vad smal och fin du blivit!!" * kräks* Håller med iaf, tycker absolut anonym (L) ska lägga in en blid, lika väl som alla andra! :D
  • NoteturNomen

[quote=69272896][quote-nick]NOEL75 skrev 2013-03-23 12:59:05 följande:[/quote-nick][/quote] Noel... Du vet redan vad jag tycker... Så jag ska inte vara tjatig ;) (Dödsläcker!!!!) Ja nu kom det ändå...

• NoteturNomen

[quote=69277682][quote-nick]hardcore boy skrev 2013-03-23 20:50:59 följande:[/quote-nick][/quote] Schnyggt! ;)

• NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-25 10:59:29 följande:
    Hoppsan, det var lite som att hitta en bortglömd julklapp att gå in här. Vad många trevliga komplimanger ...Nu blev jag inspirerad hahaSaliven ?? Hade gärna sett en bild på Allie med en liten strimma saliv som rinner ner längs mungipan
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-23 18:32:45 följande:
    Wow. Du är så jäkla snygg, sexigaste kropp man kan tänka sej, läcker skäggstubb och nu till och med en snygg DÖRR.
    Oj, så du la märke till dörren.. Fast den verkliga Dörren är snyggare. Om du verkligen gillar den så mycket kan jag iofs ta ett kort där jag inte står i vägen. Blir alltid väldigt badsugen när jag ser dina bilder och inlägg.... Vad beror det på?Haha.. du var minsann en kvinna med sinne för detaljer... Nu är mitt leende ännu sneare... 
    NoteturNomen skrev 2013-03-23 20:35:35 följande:
    Noel... Du vet redan vad jag tycker... Så jag ska inte vara tjatig ;) (Dödsläcker!!!!) Ja nu kom det ändå...
    Haha tröttnar aldrig på dina kommentarer och upplyftande beröm. Jag är lika okomplicerad som en Golden Retriever förutom att det är jäkligt svårt att få mig att sitta ner på beställning. Ligga är jag dock bra på... 

Alltså.. Golden retrievers är ju förjävla söta!! Där ligger du i lä Noel :D
  • NoteturNomen
    NOEL75 skrev 2013-03-25 11:46:54 följande:
    Ehh, de är bara söta när de är valpar och då spelar de inte i samma liga som mig ändå. Är inte den valpiga typen riktigt...

Du behöver inte oroa dig, valpig skulle jag aldrig tro att du är.. Du känns absolut som en fullvuxen dawg med ett rejält bett!! ;) Retrievers är söta även som vuxna, skulle dock inte vilja ha en själv...
  • NoteturNomen
    Anonym skrev 2013-04-08 08:05:39 följande:
    Jag har inte kommenterat varför hon la in bild eller inte, utan konstaterar bara att de flesta anser att smal=snyggt.

Och Det var en stor nyhet för dig eller?
Svar på tråden Helkroppstråden