Inlägg från: Anonym (Jane Doe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jane Doe)

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:
    Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört
    Men dra åt ...! AAAAH! Vad snygg!
  • Anonym (Jane Doe)

Jag måste säga nej till den där BH:n. Tuttarna är förstås jättesnygga men BH:n ser ut som en gammal trådgardin som någon skumögd farmor sytt om till bröstkasse. 

Inte bra. Inget du vill ha. 

• Anonym (Jane Doe)
    celineswaltz skrev 2013-12-04 00:42:03 följande:

Jodå...detta borde fungerat dom en överdos...Han får nog aldrig upp den igen...
    Jag tvivlar på att att "han" är en han. Det brukar vara kvinnor som är elaka och nedlåtande när de recenserar varandras utseende och dragningskraft. Män gillar generellt kvinnor och tycker betydligt oftare att kvinnliga attribut är tilldragande även om de ser aldrig så olika ut. 

Du har i mitt tycke väldigt fina bröst. Resten av din kropp är också mycket snygg. 
  • Anonym (Jane Doe)
    GoodMangoo skrev 2013-12-04 15:09:19 följande:

Tema "bakifrån" var det visst idag Drömmer!!
    Karlarna torde behöva installera vindrutetorkare på sina datorskärmar för att hålla undan alla ofrivilliga utlösningar. 
  • Anonym (Jane Doe)

Och här sitter jag och hoppas på att Speak up ska visa sitt snygga nylle igen. Det hade onekligen gjort min fredag. 

• Anonym (Jane Doe)
    Speak up skrev 2013-12-06 14:38:43 följande:
    Haha, nja... Bilden är ju till allmän beskådan givetvis. Men det var ändå Jane som bad så vackert. Haha! Solig Nu vill jag bara ha höra hennes egen reaktion också förstås. Drömmer
    Ja, jag tycker att du är helt makalöst snygg! Önskar jag ägde engdahls uttrycksförmåga, då hade jag beskrivit ditt utseende i mer poetiska ordalag än jag nu är förmögen att göra. Tyvärr blir det bara ett: GLÖDHETT!
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-07 08:47:23 följande:

mmmm mysigt
    Jag är en 100% heterosexuell kvinna. Jag älskar män och mäns kroppar, men trots det känner jag att jag verkligen skulle vilja bolla omkring den där stjärten du har. Satan i gatan, vilka glasskulor till skinkor! 

Skitsnygg! Hela kroppen!
  • Anonym (Jane Doe)

Trevliga bilder från Hojtar. Män är mysiga! Hjärta Men det är väl inte en digitalklocka på handleden? Jag vägrar att tro att en man med ett så estetiskt skägg skulle utsätta omvärlden för ett digitalt armbandsur. 

• Anonym (Jane Doe)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 17:33:26 följande:
    Citera!
    Woah! Snygg lekamen! Och bra tänkt kring säkerheten också. Den man som ska bada med dig behöver garanterat halkskydd i karet. Tänk bara vad som annars kan hända när blodet rusar neråt! 
  • Anonym (Jane Doe)
    Grottmannen skrev 2013-12-09 14:49:38 följande:

Håller med! PPP är en jävla ynkrygg, bara fegt att posta anonymt, vad döljer han då?
    Efter vad jag har hört: 25 centimeter. Slak. 
Svar på tråden Helkroppstråden