Inlägg från: Anonym (Jane Doe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jane Doe)

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:23:51 följande:

Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!

Ja, då är det ju ställt utom tvivel att dina bilder är snyggare än du är trevlig. 
  • Anonym (Jane Doe)

Du påminner om Ruth Wilson, tycker jag.

Apropå Ruth Wilson i "Luther" så får jag ju säga att Idris Elba är en sjuhelvetes fulländad karl. Hjärta

• Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-06 20:18:25 följande:
    Glamoröst graciös, lite sådär vuxna ord men dom stämmer bra in på dig! Fy farao och hans följe, katten vad du är vacker ja man liksom stelnar till som en pyramid när man ser dig, ja permanentsrullen med för den delen av vissa bilder.
    Liknade du just din snopp vid en permanentrulle? En sådan som tanter har i håret alltså? De är otroligt små. Kanske bara en olycklig felskrivning? Pergamentrulle? 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-06 20:18:25 följande:
    Glamoröst graciös, lite sådär vuxna ord men dom stämmer bra in på dig! Fy farao och hans följe, katten vad du är vacker ja man liksom stelnar till som en pyramid när man ser dig, ja permanentsrullen med för den delen av vissa bilder.
    Liknade du just din snopp vid en permanentrulle? En sådan som tanter har i håret alltså? De är otroligt små. Kanske bara en olycklig felskrivning? Pergamentrulle? 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-10 20:30:42 följande:
    straight arrow skrev 2015-01-10 13:15:03 följande:

Där har vi en redig rumpa :D tack för bilden :)
    Tack så mycket

Väldigt smakfull och smaklig och smäcker och läcker bakdel, du har verkligen en snygg kropp! 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-18 12:45:44 följande:
    Jag har många tajta byxor i garderoben  så det kan bli nån till bild i framtiden
    Arcnice skrev 2015-01-18 01:26:17 följande:
    Snyggt Skrattande! Ser ut att vara mer än träning 1-2 gånger i veckan bakom de där benen och rumpan.
    Jag tränade mer förr men nu blir det bara 1 till 2  gånger i veckan efter som jag har barn

Är det du på bilderna den här gången? Jag förstår inte vad du får ut av att få komplimanger för ett utseende som inte är ditt?
  • Anonym (Jane Doe)
    Wally skrev 2015-01-22 11:57:07 följande:

Baksida såg jag önskemål om, hoppas duger?

Bra rumpa men jättegulligt öra!
  • Anonym (Jane Doe)
    Arcnice skrev 2015-01-25 12:12:53 följande:

Solen värmer skönt genom fönstret idag Solig.

Fint!
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Tjorven) skrev 2015-01-26 16:51:01 följande:

Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :).

Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Håller med. Jag tycker också att det är ledsamt att männen inte alls får samma uppskattning som kvinnorna får (och i vissa fall förväntar sig och i enstaka fall faktiskt också kräver). 

Jättedåligt! Det är ju oerhört fina män som postar bilder i den här tråden. De står verkligen inte kvinnorna efter. 
Svar på tråden Helkroppstråden