Inlägg från: Anonym (Jane Doe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jane Doe)

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 13:38:37 följande:

TheFourthHorseman: Allt kan hända ...

Härlig kropp. Men jag är nyfiken på hur du kan vara naken eller iförd sexiga underkläder och ligga och pilla så mycket som du gör och ändå ha 7 ungar? Eller är de alla i en ålder då de sysselsätter sig själva och lämnar fältet fritt för mamma att ägna sig åt fingerfärdiga  övningar söderut?
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 15:01:57 följande:

thofa1: Vad kan det vara ?

Noname00 : Tavj tack

JaneDoe: :Tack ! Det finns alltid tid för kärlek o sex...

Ja, man får ju prioritera och göra plats för viktiga saker. Men själv hade jag inte haft möjlighet att ramla runt naken eller i morgonrock och ha handen mellan låren större delen av dagarna och helgerna hur jag än prioriterade. Och då har jag ändå bara 2 barn! Ungarna och deras kompisar ser ju gärna att man har något annat än raff-set på sig när de är i huset och att man typ lagar mat och städar emellanåt också och inte bara knullar, onanerar och tar bilder av begivenheterna hela tiden. Men det är ju möjligt att det är mina som har den sortens krav.
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 16:06:11 följande:

Jag tänker inte sitta här o förklara mig.

Mina barn är prio ett för mig !

Vad jag sedan gör på min "fritid" är väl upp till mig!

Det är det absolut, jag var bara imponerad av hur mycket fritid du lyckas få till. 
  • Anonym (Jane Doe)
    RnR86a skrev 2015-12-14 18:30:50 följande:

One more

Fin! Bra kropp också. 
  • Anonym (Jane Doe)
    rob78 skrev 2016-01-08 22:42:57 följande:
    Gärna där och på fler ställen ;)

Precis gått och lagt mig och var småsugen redan ju du gör det inte lättare precis;)
    Horsevadunuhette? Har jättemångabarnmamman slutat posta?
  • Anonym (Jane Doe)

Runkinläggen skulle väl kunnas tas i en annan tråd eller via PM i alla fall? Och Mt7 kan kanske ha ett klistrat "Tack, tack"-inlägg som gäller alla glatt sprutande herrar?

• Anonym (Jane Doe)
    Anonym (L.A) skrev 2016-03-17 21:36:02 följande:
    Har du mobilallergi efter som  som du inte har någon mobil?
    Behöver ju inte vara mobilen man är allergisk mot, ibland är det bara människorna som ringer den man inte tål. 
  • Anonym (Jane Doe)
    Siameskatt skrev 2016-03-19 19:33:14 följande:
    Snyggaste siames jag sett.
  • Anonym (Jane Doe)
    Zack skrev 2016-04-01 13:02:42 följande:

Long time, no see. Hemma igen efter 10 härliga veckor i USA. Dags att komma igång med träningen igen :)

Hoppas ni alla får en trevlig helg.

Vem är du som har ätit upp Zack? 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Haren) skrev 2016-04-22 13:45:37 följande:
    Jag hoppas du inte tog illa upp av min åsikt. :)

I vilket så funderar jag hur fasen du hinner fota så mycket på dagtid, inte för att jag klagar ;)
    7-barnsmorsor brukar väl inte ha något jobb utanför hemmet? Vad som var mer okänt är väl att de har så mycket tid att lägga på att pulla sig själva och fotografera händelseförloppet. 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-22 14:51:19 följande:

Jane Doe: Som 7 barns mamma som blir man duktig på att planera.....

Ja, det gäller väl att få ungarna ut ur huset så att det går att ha brösten hängande utanpå porrkorsetten och handen mellan benen. 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Haren) skrev 2016-04-29 18:42:19 följande:
    Haha, jo jag hört det oxå :) har även hört att det är bra att lufta hela kroppen då och då ;)

Ser inget fel i att följa sådana bra råd.

Men om det där var dagskläderna...undra då hur underbart fint kvälldräkten kommer vara ;)
    Då och då?
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-16 10:38:27 följande:

Härlig måndag .

Ja, då har de som inte jobbar tid att klippa tånaglarna. 
  • Anonym (Jane Doe)
    Meatballsurgery skrev 2016-05-18 22:43:40 följande:
    Jag är gärna social jag :)
    Hur ser du ut utan glasögonen och med håret hårdare indraget i en tofs?
  • Anonym (Jane Doe)
    Meatballsurgery skrev 2016-05-18 22:49:41 följande:
    Mycket mycket snyggare! Vågar du dig på ett leende?
  • Anonym (Jane Doe)
    Meatballsurgery skrev 2016-05-18 22:52:56 följande:
    Damerna först :D 
    Jag tittar bara, och jag letar ingen ny partner eller ny något. Men i din sits så skulle jag faktiskt bjuda på den typen av bilder som den senaste var av, vill du ha en ny partner vid sidan av den du har så ökar dina chanser med cirka massa procent efter det senaste fotot av dig. Ler du så ser du säkert ännu bättre ut. 
  • Anonym (Jane Doe)
    Meatballsurgery skrev 2016-05-18 23:00:01 följande:
    Hahahahaha vad gulligt sagt. Letar däremot inte direkt efter någon ny lekkamrat här :) Finns bättre sidor för det tycker jag. Men tack för tipset xD
    Du vet ju aldrig var du finner någon. Men jösses, stor skillnad. Tycker du är mycket snygg på senaste bilden.
  • Anonym (Jane Doe)
    man1891 skrev 2016-05-20 12:39:51 följande:
    En toyboy;)
    Tycker jag känner igen den där väldigt fina magen. Har du haft ett nick här förut?
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-06 11:55:00 följande:

Lägger in en liten repris idag. Skämt med en extra ledig dag.

Ja, vilken tur att du fick ledigt en dag så att du kunde klä av dig och posta en bild på hur det ser ut! 
Svar på tråden Helkroppstråden