Inlägg från: Anonym (Jane Doe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jane Doe)

Helkroppstråden

Ge mig en färgbildsfix, please LIT? Jag börjar se oroväckande heroin chic ut, det är ju inget värt om jag inte ens fått mig något. 

• Anonym (Jane Doe)
    Anonym (danne 2) skrev 2014-02-18 00:08:08 följande:
    hepps, dags krypa ner under täcket =)

Fin kropp! 
  • Anonym (Jane Doe)
    straight arrow skrev 2014-02-25 20:20:32 följande:
    Bara kvar att städa bort de där trasorna och föra bort dig till en varm och trygg förvaring... Flört
    Hommes famn? 

• Anonym (Jane Doe)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:

Kan du över huvud taget vistas ute utan att bli kontinuerligt sexuellt trakasserad av alla kvinnor som har en puls?
  • Anonym (Jane Doe)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 11:09:42 följande:
    Jag hade faktiskt väldigt stora problem för några år sedan när jag arbetade som glassförsäljare. Fick nog till slut av alla kvinnor som tjatade om extra topping men i själva verket var ute efter något helt annat. En kompis till mig hade en kontakt på Liseberg, så nu kör jag heltid som Lisebergskanin. Har även fått dispens att använda dräkten privat, så nu tycker jag livet flyter på rätt bra igen.... Oskyldig

Nej vadå?? Tungan ute

Man vill bete sig som ett veritabelt och extremt sexuellt djur. Man vill bita, riva, slicka, suga, gnugga, rida, gunga och komma i explosionsartade orgasmer. Eventuellt vill man också bete sig äganderättsidiotiskt och brännmärka ditt arsle med de egna initialerna och för alltid drapera sig över din arm samtidigt som man med laserskarp blick hotar alla andra kvinnor som svassar omkring och väntar på att man ska falla ifrån. 

*morrar*
  • Anonym (Jane Doe)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 11:33:09 följande:
    Ser härligt ut!! Tror det kan vara idé att flytta sig ut på ballen här nu också. Bättra på brännan lite.

Haha...ja verbalt lär du i alla fall kunna dribbla bort de flesta motståndare. Du låter lite farlig dock. Det där med att ha JD inbränt på rumpan kan bli svårt att få till tror jag. Det sitter så många initialer där redan så jag vet inte om det går att klämma in en till....Tyst
    Dessvärre inte farligare än en sovande kattunge. Men vissa urkrafter ger sig visst tillkänna i sällsynta fall. 
    Att du är välanvänd och tidigare inmutad av ett stort antal kvinnor ser jag som totalt oundvikligt. Det skulle ju vara helt bortkastat att se ut som du gör och att inte dra största möjliga nytta och glädje av det. 

Låt kroppen jobba. 
  • Anonym (Jane Doe)
    zIlverfly skrev 2014-03-13 17:47:10 följande:
    Hej! Ny på familjeliv och hittade denna intressanta tråden. Ingen som vågat köra helt naket ännu? :)

Vilken snygg kropp du har! 
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (suck 2) skrev 2014-03-17 13:30:34 följande:
    Du är ju bara för vidrig. Kan du inte se en kvinnokropp utan kläder/med kläder utan att få blöta fläckar i kalsongerna så är det något fel på dig. Såna som dig som upprätthåller att kvinnor enbart ses som objekt.
    Jag ser mannen här som objekt också. De är snygga, de har inget huvud/ansikte på bilderna, jag känner dem inte. Det är knappast farligt eller dåligt att se kroppar som objekt. Det är däremot olyckligt att uppträda som om man tror att män man lever tillsammans med saknar känslor eller bara finns till för min sexuella vinnings skull. Eller vänta nu… Det trivs de ju med att vara.

Jag blir definitivt fuktig mellan benen av att titta på en del av karlarna här. Det är visst något fel på mig också. Jag gillart!
  • Anonym (Jane Doe)

Benen är skitsnygga men det är ju resten också!

• Anonym (Jane Doe)

Jag röstar för ett "Basic Instinct"-tema för tjejerna och ett "Nine 1/2 Weeks"-tema för killarna, och då menar jag förstås de mest berömda scenerna. Skål Det är ju trots allt fredag. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Helkroppstråden