Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-09 22:14:58 följande:
    Grottis din tur nu FlörtTungan ute

Haha...nu blir det åka av!DrömmerTungan uteSkål
    Fan vad du är underbar...älskar din kropp!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Grottmannen skrev 2014-02-09 22:21:49 följande:
    Haha...nu blir det åka av!DrömmerTungan uteSkål
    Fan vad du är underbar...älskar din kropp!Hjärta
    Haha...föresten min tur?
    Hur många var före menar du?{#emotions_dlg.djavulsk}
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-09 22:29:47 följande:
    Hahahaha, där fick du till det! ...ööö??..Göstan! 
    Men nu handlade det ju om att slänga upp en KANSKE bild här! Hahaha
    Asg...så det kan gå!Tungan ute
    Den där Göstan kanske hinner posta en bild för, verkar vara en snabb en!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Kanske kommer en bild före 22.50.Kyss
  • Grottmannen
    NyttNamn skrev 2014-02-09 22:49:59 följande:
    Go' kväll i tråden! Kyss

Hallå!
    Ser att någon får sig ett nyp ikväll!Skål
    Snyggt NN!{#emotions_dlg.flower}
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-09 22:56:05 följande:
    Hörru grottis, nu har jag postat 2 KANSKE bilder och då kan en KANSKE bild av dig komma!! SkrikandesFlört

Japp vad är det?Flört
    Ööö...kanske om du lägger upp en till så kanske jag fixar en bild!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Lika älskvärd på denna bild, inte undra på att du har en hord med nerkärade män!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-09 23:25:35 följande:
    Nehe du! Den lätta går jag inte på!! Men om du lägger upp en så kanske jag lägger upp Cool
    Menar du att jag måste smöra lite...
    Provar iaf...
    Du underbara söta kvinna, att få se dig på bild får mig nästan att svimma, du vet inte hur mycket det betyder att få se dig naken, absolut allra helst om baken.Hjärta
    pillan3 skrev 2014-02-09 23:27:06 följande:
    Förresten!  Vart fan är den där horden med män? Drömmer
    Haha...är det bara jag menar du?{#emotions_dlg.djavulsk}

• Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-09 23:54:43 följande:
    Ööööö? Hallå,  okej! Nästan gick det! Låt mig tänka  ObestämdHmmmmm..nee! Drömmer

Haha..ja tydligen Flört
    FAN!Skrikandes Svårflörtad den där Pillan3!Tungan ute

Haha...okej men jag tjålar för 10 så du kanske är nöjd med en i taget iaf!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-10 00:09:34 följande:
    Jag är svårflörtad Tungan ute om det inte är....
    Vi kommer från olika län! Så tjålar?? Har mina aningar!
    Ja jag vet...men jag har ingen plopp att erbjuda!Tungan ute

Haha...Tjåla säger väl alla!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Betyder Snacka, prata och en som mig och gör det i massor är ett tjålskåp.
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-10 10:28:30 följande:
    Våga vägra måndagstristess med Dress ;)
    Wow...jävla läckert!Flört
    Uppriktigt, skulle ha svårt att tygla mig om jag såg dig ligga och ha sådär tråkigt!
    Sjukt va du är sexig!Drömmer
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-10 10:56:37 följande:
    Men vännen! Det hade ju liksom inte varit meningen att du skulle tygla dig förstår du väl! Drömmer
    Haha va bra, då hoppas jag att jag hittar dig liggandes någonstans någon gång då, frågar iaf först väldigt artigt...typ så här...(ursäkt fröken, du ser ut att behöva något som piggar upp din dag lite, kan jag stå eller något annat till din tjänst?) innan jag sakta med lätt försiktiga rörelser tar av dig den där saken du har på dig!Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden