Helkroppstråden
Stabilt som fan Dr Alban eller var det Pippirull skulle ha sagt... Men vad sägs som att du lägger upp en bild vetja och tänker på lite annat kanske? Ja bild givetvis dedikerad till allas lilla älskling Kaponjär
Stabilt som fan Dr Alban eller var det Pippirull skulle ha sagt... Men vad sägs som att du lägger upp en bild vetja och tänker på lite annat kanske? Ja bild givetvis dedikerad till allas lilla älskling Kaponjär
Inte precis som om att du skulle behöva söka dig långt efter en uppvägning av dövikten skulle jag tro XD (Ja förutom självvalt lättnadstillstånd då såklart) Men jättefin färg verkligen :) Det är ju när man är osminkad man är som finast. Badass smink och sånt framhäver och gör en "snygg" bara :)
Haha ville hoppa detta idag med mina 3 timmars sömn inatt och en sjuk lillan. Men ärsh :D Man kan ju inte vara hur piffig som helst så en blodsprängd samt en svartvit version får det bli :)
Tråkigt att höra att allt inte är så bra privat som jag hade hoppats för din skull.
Om det hjälper dig lite grann så kan jag berätta att jag blev lite kär i dig efter din ögonbild! Du är en helt otroligt vacker kvinna, med en utstrålning to die for!
Tisdagkväll mmm...Soft!
Mag-onsdag!!!

Magonsdag var det ja! 
Trodde dock att jag redan hade lagt in men hittar den inte, så är det dubbelt nu ber jag om ursäkt!

Hmm, mage.. det har jag gott om ![]()
Liten kombinationsbild här.... Tema: Hatten av för Kalla och lite Mage...