Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Påven Johanna skrev 2015-02-25 10:49:57 följande:
    Jag ser att du har en lysande framtid framför dig på dejtingarenan, Mamita. Ex-kexet torde ångra sin undermåliga insats i förhållandet när han ser alfahannarna cirkulera runt dig erbjudande dig sina gåvor och talanger. 
    Tack underbara Påven! (jag nästan blir lite generad här )
    Jag ser ljust på framtiden och vad/vem den kan föra med sig.
    Man är sin egen lyckas smed, och det är dags för mig att sätta fart och börja smida.  
    Önskar dig en ljuvlig onsdag du fina! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 10:59:54 följande:
    Haha.... riktigt så roligt skall vi inte ha. Försöker du få mig avstängd din fuling
    Haha.. jag ska meddela dig att jag själv blev varnad och avstängd några dagar för ett litet tag sedan.. SÅ bad-ass är jag Cool

Och förresten är det fult att ljuga, hatten av säger du, så lämnar du den kvar på...Flört
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-25 11:00:54 följande:
    Gisses, när man får lite ont i magen av din mage då är det en fin onsdag må jag säga ! Enastående Solig
    Härliga du, vad glad jag blir av dom fina orden!

Fast bättre ska det bli, jag har inte tränat på 9 år och misshandlat kroppen rätt ordentligt.. Min diet ska vi bara inte prata om...
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-25 11:13:54 följande:

Haha fyfan du är härlig du! Är nog mycket att gilla med dig kan jag tänka

• Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:28:06 följande:
    Det ante mig att du ville få mig avstängd...men om din plan var att få dig själva avstängd igen för att få dela cell med mig så måste jag säga att jag gillar din sluga plan.

Du missförstod det där med hatten av. Den är ju redan av. Jag har ju hängt den på kroken som så korrekt noterades förut...
    Det beror på Lost... tänker du lämna hatten på kroken i cellen? 
    I så fall blir jag besviken...
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:42:00 följande:
    Herregud Mamita!! Du går från klarhet till klarhet! Du har postat mycket fint, men det där slog nog alla tidigare rekord Kyss
    Snart är det alldeles glasklart Lost.
    Dina ord är som lyckopiller, puss på dig! Kyss
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:46:17 följande:
    Nej...sätter stolt tillbaks hatten på huvudet när fångvaktaren börjar släpa iväg oss till isoleringen...
    Får man ha med skärp och slips till isoleringen tro? Drömmer
    Jag känner på mig att tiden hade flugit förbi..

• Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-25 12:05:01 följande:
    Denna hals, käklinje och läppar <3 Haha folk har fan gift sig för mindre XD !
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:30:11 följande:
    Härliga du, vad glad jag blir av dom fina orden!

Fast bättre ska det bli, jag har inte tränat på 9 år och misshandlat kroppen rätt ordentligt.. Min diet ska vi bara inte prata om...

Haha ja men så jävla illa däran ser det ju inte ut att vara :D Fast man behöver ju inte må bra på insidan även om man har en smäcker utsida såklart. Kost är a och o för en kropps välmående. Haha misshandlade ju bara min på detta sätt i 27 år tills för 5 år sedan XD.

Träning är till för att bli sängkammarsnygg, öppna dörrar samt bära matkassar smidigare :) 

Men dina läppar... fy säger jag bara! Bara busiga tankar! 

HjärtaGlad

Ja du, denna insidan är nog raka motsatsen till utsidan dessvärre.
    Kost var det ja.. det jag fått i mig hittills idag räknas inte ens in i kostcirkeln (lite lösgodis och en redbull).

Fast jag gillar att laga mat, jag ser alltid till att människorna runt mig är välgödda, blir mycket hederlig husman hemma. Det är bara mig själv jag slarvar med egentligen...

Dom läpparna papa Jon är bra på mer än att bara äta och pussas.
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-25 12:11:22 följande:

Dom läpparna... ja dina drag överlag är verkligen vackra, nedersta bilden var en sådan där fångade bild igen. Ja nog gillar man det allt, i massor. Ja detta var underbart på riktigt att se verkligen.
    Tack för komplimangerna Kaponjär!
    Ja, jag måste hålla med om att han där uppe gjorde ett bra jobb med mina läppar. Det är något av det jag är mest nöjd med på mig själv .
    Kul att du uppskattade bilderna! Kyss
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-25 12:38:07 följande:
    Wow..
    Flört
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-25 12:42:21 följande:
    Tack snälla, vackra du! Försöker att inte jämföra med din för då får man ju komplex omedelbart
    Du är ju jättefin, med kurvor på rätta ställena!
    Och vad jag kan se utifrån vad andra skriver om dina bilder är jag verkligen inte ensam om den åsikten.Glad

Du är vacker. 
Svar på tråden Helkroppstråden