Helkroppstråden
Du skulle bara veta hur vig jag börjar bli, få till en bild på sig själv ur den vinkeln är inte lätt
(fast nu har ju du hälften vunnet med dina bilder redan, eftersom du är fin att titta på)
Ryggträning idag och kameran står ju i stativet. Så ska se vad jag kan trolla till för nått idag. Önskemål?
rekvisita är.
handklovar
ögonbindel
vikter
ak47 (propp)
m4a1 (propp)
slips
mig
armbindlar kan nog inte riktigt användas själv med utlösare och 10 sek på sig att positionera sig för kort XD
Så kan man se va man kan ställa till med
)

Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD
Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.
Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;)
Haha fasen att du är anonym XD

Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :)
Hoppas det smakar Mamitan ;)
Och för er andra med såklart :)
Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var, vad är det jag missuppfattar?.
Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.
Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.
Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.
Trevlig helg på dig också!
Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var, vad är det jag missuppfattar?.
Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.
Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.
Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.
Trevlig helg på dig också!
Trevlig lördag på er snyggingar!
Jag tänker unna mig en kall öl och fötterna på soffan snart.
Och er unnar jag lite lördags boobs