Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-02-19 13:59:28 följande:
    Som lost sa, heeeeelt perfekt vinkel. En av de mest gäckande tändande vinklarna som en tjej kan ta bild i enligt eget tycke. Visar mycket men ingenting alls på samma gång :)
    tack!

Du skulle bara veta hur vig jag börjar bli, få till en bild på sig själv ur den vinkeln är inte lätt Skulle behöva avancera lite som du, så det blir lite klass på bilderna.

(fast nu har ju du hälften vunnet med dina bilder redan, eftersom du är fin att titta på)
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:04:54 följande:

Ryggträning idag och kameran står ju i stativet. Så ska se vad jag kan trolla till för nått idag. Önskemål? 

rekvisita är.

handklovar
    ögonbindel
    vikter
    ak47 (propp)
    m4a1 (propp)
    slips
    mig
    armbindlar kan nog inte riktigt användas själv med utlösare och 10 sek på sig att positionera sig för kort XD

Så kan man se va man kan ställa till med

Ojojoj.... ja, du har ju ingredienserna för att lyckas bra med den rekvisitan!

Jag vill nog se papa Jon i lite tuffare stuk, vi alla vet ju att du har ett leende som smälter glassen i frysboxen på ICA när du går in i butiken...
    Så varför inte lite handklovar & ak47?
    (börjar ju inte gråta om du oljar in dig lite också... Drömmer)
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:14:13 följande:
    Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?
    haha, precis!

Jag antar att du är ganska bra på slipsknutar? DrömmerFlört
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:21:51 följande:

Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD 

Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.

Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;) 

Haha fasen att du är anonym XD

Du har en deal där papa Jon

Jag följer ditt råd om att filma istället och sen välja en bild ur filmen, (så slipper jag riskera att mina foto sessioner slutar med ett besök på akuten för att något gått ur led eller så) och visar upp resultatet här sedan    

Ja, efter att jag gjort typ allt det du skrev att du skulle göra, minus träning, plus att hugga lite ved

Och då vill jag se lite häftiga bilder med all den roliga rekvisitan du har. Det kommer bli hur bra som helst känner jag på mig

Jag kommer nog outa mig här förr eller senare, vill inte göra det just nu bara eftersom någon av mina anställda kanske hänger här. (tänk snacket i fika rummet om chefens tuttar på familjeliv, hahaha )
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:24:24 följande:
    Inte bara slipsknutar... Tillbringat en del tid på sjön också så.....Oskyldig
    Nämen, och jag har varit med i scouterna, så jag kan min råbands, och dubbelt halvslag minsann... 
    Det är härligt när kunskaperna kommer väl till pass även i andra områden. Flört
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 11:34:14 följande:
    Ja, well, ett bälte eller en slips är ju verkligen att jämställa med ett vapen. Dessutom har jag aldrig ifrågasatt huruvida det är konst eller inte, bara att du är på fel forum med dina obehagliga bilder. Väck debatt med vapen och nakenhet någon annanstans om du frågar mig. Varför kritiken skulle väga mindra för att jag är anonym förstår jag inte alls. Tyvärr är du lite väl full och upptagen av dig själv för att vara mottaglig för argument som inte gagnar dig.
    Jag skulle uppskatta om du tog din "konst" och upprörde på annat håll så man kan få fortsätta njuta av alla underbara människor här inne utan risk att stöta på fler bilder av denna karaktär. Det lär väl tyvärr inte hända så jag antar att det blir jag som får sluta komma hit.
    Men herre gud...

Är DET den värsta bilden som innehåller ett vapen som du har sett?
    Bilderna papa Jon la upp är så harmlösa att dom hade kunnat sitta i en bibel om man jämför med vad du får upp på google när du söker efter ak47+photos.

Dessutom var det jag som la in ett önskemål om just ak47+handklovar.
    För att jag ville se en lite "tuffare/hårdare" sida av papa Jon, och bättre kunde det ju inte blivit. 

(Jag vill också göra en tjänst och varna dig, dom ska tydligen visa en actionrulle på 4:an i kväll. Så du inte råkar zappa förbi och far illa resten av helgen.)
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 22:03:49 följande:

Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :) 

Hoppas det smakar Mamitan ;)

Och för er andra med såklart :)

Alltså, detta lyckades du dessutom med att göra på tid om jag förstått det rätt? (självutlösare) Fy tusan vad bra du är!

Och i svart/vit blev det klockrent!
    Bild nr 2 är min absoluta favorit, verkligen läckert!
    Du är en kameleont papa Jon, som kan ta både fina, "ljusa" bilder med ditt härliga leende, men också lyckas ypperligt med ett lite "sexigare" tema.
    Jag är imponerad!

Mina bilder kommer upp under kvällen, jag ska bara beskära de lite först... Gårdagens blivande middag, en förpackning med köttfärs syns lite i hörnan (eftersom jag filmade i köket). Och jag vill inte riskera att få någon arg vegetarian eller så efter mig...Man vet ju aldrig vem man trampar på tårna.   ( )
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 13:06:01 följande:
    Alltid lika underhållande med alla som tror sig veta bra utan att ens läsa. Det jag reagerade mot var forumet att presentera konst på, Helkroppstråden. Och NEJ, det är inte den värsta bilden som innehåller ett vapen jag har sett. Kommer inte så mycket längre i ämnet tror jag mer än att jag, tack och lov, inte tycker att män med vapen är tuffa och hårda. Tvärtom. Ha en underbar helg alla sötnosar (ja Jon det gäller dig också, du ÄR söt) Får bara obehag och i dagens värld känns det inte som att vi behöver fler "tuffa/hårda" män med vapen... Men visst, smaken är ju olika Mamita!

Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var,  vad är det jag missuppfattar?.

Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.

Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.

Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.

Trevlig helg på dig också!

• Anonym (Mamita)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 13:26:03 följande:

Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var,  vad är det jag missuppfattar?.

Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.

Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.

Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.

Trevlig helg på dig också!

inte behöver mer ska det stå.
  • Anonym (Mamita)

Trevlig lördag på er snyggingar!

Jag tänker unna mig en kall öl och fötterna på soffan snart.

Och er unnar jag lite lördags boobs

Svar på tråden Helkroppstråden