• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 13:56:10 följande:
    det var så det var
    ett par olika namn har man haft här, vet inte om det kan ha varit "k2" tiden, eller det kanske var innan...
    Det var ju ett tag sen den togs och den här bilden med  
    tror till och med att vi körde min röv mot din slips/bälte bild hahaha
    *japp har ett jävla minne och bildminne*
    Ja just det vi träffades och tog lite slipsbilder tillsammans ja ...Hur kunde jag glömma det med mitt känsel och smakminne Oskyldig...Men det bränner lite i handflatan nu när jag tänker på det haha. K2 var det nog, det låter bekant och ger sköna vibbar både här och där. Du är en mystisk kvinna du...
    Mrs Okänd skrev 2015-02-19 13:51:03 följande:
    Du kan väl inte tro att kvinnor GLÖMMER sådana bilder??? Lika bra att du tar nya kort varenda gång så kan vi ladda ner alla...Flört Jag har mina på jobbadatorn...
    Haha....bra ställe att förvara dem på. Vill se minen på den personen som ärver din dator, när han/hon skall utforska lostmappen för att sortera upp de borttappade ärendena Skrattande..
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:03:36 följande:
    Bestämda händer är mycket omtyckt kan jag meddela!
    Och den där slipsen och skärpet du har på din snygga bild triggar ju fantasin lite "lätt" Drömmer (oj så kul man kan ha med så enkla saker... )

Jag skulle ha en varm kopp kaffe tänkte jag... Men det får bli något kallt som kan sänka kroppstempen lite istället

Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?

• Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:04:54 följande:

Ryggträning idag och kameran står ju i stativet. Så ska se vad jag kan trolla till för nått idag. Önskemål? 

rekvisita är.

handklovar
    ögonbindel
    vikter
    ak47 (propp)
    m4a1 (propp)
    slips
    mig
    armbindlar kan nog inte riktigt användas själv med utlösare och 10 sek på sig att positionera sig för kort XD

Så kan man se va man kan ställa till med

Ojojoj.... ja, du har ju ingredienserna för att lyckas bra med den rekvisitan!

Jag vill nog se papa Jon i lite tuffare stuk, vi alla vet ju att du har ett leende som smälter glassen i frysboxen på ICA när du går in i butiken...
    Så varför inte lite handklovar & ak47?
    (börjar ju inte gråta om du oljar in dig lite också... Drömmer)
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:08:56 följande:
    tack!

Du skulle bara veta hur vig jag börjar bli, få till en bild på sig själv ur den vinkeln är inte lätt Skulle behöva avancera lite som du, så det blir lite klass på bilderna.

(fast nu har ju du hälften vunnet med dina bilder redan, eftersom du är fin att titta på)

Jo och så ska den bli tydlig också! Fast ett litet "tips&råd" vid bildtagning med mobil. Spela in film istället och screenshota efteråt. Så fick man vips flera tusen olika bilder att använda sig av :) 

Men vigheten låter ju bra spännande endå... mmmm ...

Haha men tack fina du <3 Och du är en fröjd för ögat du med! 

• Pillare
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:

Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Wow morsan, JÄTTEFIN bild!!
  • Anonym (pillllan)

här jon..
    tar bort den ganska snart..
    solen ligger på ena sidan och lite mörkare på andra 
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:15:42 följande:
    Ojojoj.... ja, du har ju ingredienserna för att lyckas bra med den rekvisitan!

Jag vill nog se papa Jon i lite tuffare stuk, vi alla vet ju att du har ett leende som smälter glassen i frysboxen på ICA när du går in i butiken...
    Så varför inte lite handklovar & ak47?
    (börjar ju inte gråta om du oljar in dig lite också... Drömmer)

Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD 

Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.

Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;) 

Haha fasen att du är anonym XD

• Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:20:46 följande:

här jon..

Fina ögon.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:20:46 följande:

här jon..
    Kyss
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:14:13 följande:
    Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?
    haha, precis!

Jag antar att du är ganska bra på slipsknutar? DrömmerFlört
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:23:01 följande:
    haha, precis!

Jag antar att du är ganska bra på slipsknutar? DrömmerFlört
    Inte bara slipsknutar... Tillbringat en del tid på sjön också så.....Oskyldig