• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:43:59 följande:
    Men oj vilken ögon, regnbågsring och perfekt eyeliner som jag gillar. Jättefina ögonbryn också fast lite svårt att se i den vinkeln (haha Jonas har en liten grej för snygga ögonbryn XD)

Du och Mamita får komma hit så kan vi ta bilder tillsammans i fin ljussättning och varierad klädsel rekvisita :D
    Tack
    Mina ögonbryn är nästan det heligaste jag har har jag bråttom så litar jag helt och hållet på ögonbrynen och tar bara på lite rött läppstift...sen är man igång utan att man ser ut som 'vetintevad'

Jag är mer en som helst fotar och gör det i ensamhet... (beroende på situationen)
  • Anonym (Kaponjär)
    virrisen skrev 2015-02-19 13:10:10 följande:

Idag är allt lila... :)

(Och vilka fina rumpor ovan! Det får vänta tills jag besökt gymmet lite oftare, haha!)

Mopar, ja Dodge hade en häftig lila om det var 70 och 71 som hette Plum Crazy, kanske stämmer in på dig? Ja att du är lite galet galen såhär på en Torsdag klätt i lila. Lila klär inte bara en bil det är då ett som är säkert...
  • Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:54:03 följande:
    Tack
    Mina ögonbryn är nästan det heligaste jag har har jag bråttom så litar jag helt och hållet på ögonbrynen och tar bara på lite rött läppstift...sen är man igång utan att man ser ut som 'vetintevad'

Jag är mer en som helst fotar och gör det i ensamhet... (beroende på situationen)

Ja men fina ögonbryn kan göra ett helt ansikte! Så är det bara. 

Haha vi har alla våra ensamlekar :D Dock hade det varit skönt med hjälp så man slipper kila runt hehe

• Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:46:37 följande:
    Du skulle bara veta hur många jäkla pooler och trädgårdar jag har tagit hand om i min jakt på att till slut hitta dig. Du får ge mig bättre instruktioner...börjar tröttna på alla dessa igenvuxna trädgårdar jag måste plöja mig igenom hela tiden.
    hahaha...jag vet hur många du tagit dig igenom  
    Den som söker han finner//den som väntar på nå gott....
    fortsätt du losten, men tror det kommer bli måååånga trädgårdar till innan du når målet! 

(Ha inte för höga förhoppningar när du väl hittar målet) 
  • Anonym (Kaponjär)
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:
    Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Klart den absolut finaste bilden du har lagt upp här, vilket jävla djup... Ja snyggt jobbat verkligen.
  • Pillare

Fina bilder allihopa.

Jon, du påminner mig om nån... :-P

• Jon the papa
    Pillare skrev 2015-02-19 15:19:14 följande:

Fina bilder allihopa.

Jon, du påminner mig om nån... :-P

Haha kan inte riktigt svara på det XD
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-19 15:27:38 följande:

Haha kan inte riktigt svara på det XD

Googla rediculously photogenic guy.

Också alltid med ett leende.
  • Newbe sept
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 13:33:20 följande:

Wow vad snygga bilder det dykt upp här i tråden!!

Näääe, vet ni vad... Jag följer strömmen och postar min första rump bild.

Det gjorde du rätt i! :)