• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • okej03
    Anonym (Fröken) skrev 2015-02-19 19:30:34 följande:

Va det rumptema....?

Jag tror bestämt att det var det. Och damn! Den där rumpan skulle man inte ha nåt emot att klämma lite på... ;)
  • Anonym (Rumpflickan)

Hej, ny här!

Första inlägget då

• Pillare
    Anonym (Rumpflickan) skrev 2015-02-19 19:48:44 följande:

Hej, ny här!

Första inlägget då

Jättefint inlägg då.
  • Duke855

Hej, ny här!

Första inlägget då

Woof
  • okej03

Hej, ny här!

Första inlägget då

Välkommen! Och verkligen inget illa första inlägg! :D
  • Borkason

Hej, ny här!

Första inlägget då

Snygg :)
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:15:42 följande:
    Ojojoj.... ja, du har ju ingredienserna för att lyckas bra med den rekvisitan!

Jag vill nog se papa Jon i lite tuffare stuk, vi alla vet ju att du har ett leende som smälter glassen i frysboxen på ICA när du går in i butiken...
    Så varför inte lite handklovar & ak47?
    (börjar ju inte gråta om du oljar in dig lite också... Drömmer)
    Snaaaaart så Mamita :D Haha men det va ett jävla bök med allt och hade väl 2 sekunder på mig när jag fått med mig allt haha, improviserade mycket men tyvärr blev det inte så många "tuffkort" haha, du får fantisera lite. Hoppas din inspelning gått bra :D
  • Jon the papa

Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :) 

Hoppas det smakar Mamitan ;)

Och för er andra med såklart :)

• ÄngDal
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:

Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Mjau, du är verkligen riktigt, riktigt het, SM, het som solen, vacker som en tidig morgon om sommaren.
  • Anonym

Besviken jtp vad ska vapnet vara bra för? Synd för dina bilder brukar vara trevliga.