• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:

Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Vackert morsan!
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:14:13 följande:
    Ja just det vi träffades och tog lite slipsbilder tillsammans ja smile5.gif ...Hur kunde jag glömma det med mitt känsel och smakminne Oskyldig...Men det bränner lite i handflatan nu när jag tänker på det haha. K2 var det nog, det låter bekant och ger sköna vibbar både här och där. Du är en mystisk kvinna du...

Haha....bra ställe att förvara dem på. Vill se minen på den personen som ärver din dator, när han/hon skall utforska lostmappen för att sortera upp de borttappade ärendena Skrattande..

Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?

Troligtvis för att jag inte är så speciell?? Hahaha
    sen att det var i dina drömmar vi träffades, hör ju inte hit  Tungan ute
    Bränner i handflatan? Hmm??Oskyldig mystisk är jag och kommer förbli det, det är så mycket roligare så {#emotions_dlg.djavulsk}
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:29:10 följande:
    Troligtvis för att jag inte är så speciell?? Hahaha
    sen att det var i dina drömmar vi träffades, hör ju inte hit  Tungan ute
    Bränner i handflatan? Hmm??Oskyldig mystisk är jag och kommer förbli det, det är så mycket roligare så {#emotions_dlg.djavulsk}
    Haha var inte så säker på att det är så mycket roligare med den nivå av mystik ... Dröm och verklighet kanske flöt ihop lite här igen...Du sitter så hårt på näthinnan så det blir svårt att skilja ut den ena från det andra... Och det var nog dessutom inte jag utan Noel när jag tänker efter.
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:21:51 följande:

Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD 

Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.

Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;) 

Haha fasen att du är anonym XD

Du har en deal där papa Jon

Jag följer ditt råd om att filma istället och sen välja en bild ur filmen, (så slipper jag riskera att mina foto sessioner slutar med ett besök på akuten för att något gått ur led eller så) och visar upp resultatet här sedan    

Ja, efter att jag gjort typ allt det du skrev att du skulle göra, minus träning, plus att hugga lite ved

Och då vill jag se lite häftiga bilder med all den roliga rekvisitan du har. Det kommer bli hur bra som helst känner jag på mig

Jag kommer nog outa mig här förr eller senare, vill inte göra det just nu bara eftersom någon av mina anställda kanske hänger här. (tänk snacket i fika rummet om chefens tuttar på familjeliv, hahaha )
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:35:28 följande:
    Haha var inte så säker på att det är så mycket roligare med den nivå av mystik smile5.gif ... Dröm och verklighet kanske flöt ihop lite här igen...Du sitter så hårt på näthinnan så det blir svårt att skilja ut den ena från det andra... Och det var nog dessutom inte jag utan Noel när jag tänker efter.
    Noel och losten är ju samma snubbe ju hahaha
    Du skulle ju bli min trädgårdsmästare och sköta om poolen, men det såg jag aldrig av  
    Du menar dröm och fantasi flöt ihop...hahaha
  • Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:20:46 följande:

här jon..
    tar bort den ganska snart..
    solen ligger på ena sidan och lite mörkare på andra 
    Men oj vilken ögon, regnbågsring och perfekt eyeliner som jag gillar. Jättefina ögonbryn också fast lite svårt att se i den vinkeln (haha Jonas har en liten grej för snygga ögonbryn XD)

Du och Mamita får komma hit så kan vi ta bilder tillsammans i fin ljussättning och varierad klädsel rekvisita :D
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:24:24 följande:
    Inte bara slipsknutar... Tillbringat en del tid på sjön också så.....Oskyldig
    Nämen, och jag har varit med i scouterna, så jag kan min råbands, och dubbelt halvslag minsann... 
    Det är härligt när kunskaperna kommer väl till pass även i andra områden. Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:42:10 följande:
    Noel och losten är ju samma snubbe ju hahaha
    Du skulle ju bli min trädgårdsmästare och sköta om poolen, men det såg jag aldrig av  
    Du menar dröm och fantasi flöt ihop...hahaha
    Du skulle bara veta hur många jäkla pooler och trädgårdar jag har tagit hand om i min jakt på att till slut hitta dig. Du får ge mig bättre instruktioner...börjar tröttna på alla dessa igenvuxna trädgårdar jag måste plöja mig igenom hela tiden.
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:44:53 följande:
    Nämen, och jag har varit med i scouterna, så jag kan min råbands, och dubbelt halvslag minsann... 
    Det är härligt när kunskaperna kommer väl till pass även i andra områden. Flört
    Nej precis! Låter som att du är initierad. Pålsteken är aldrig fel att kunna också för hållbara öglor. Oskyldig
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:41:19 följande:
    Du har en deal där papa Jon

Jag följer ditt råd om att filma istället och sen välja en bild ur filmen, (så slipper jag riskera att mina foto sessioner slutar med ett besök på akuten för att något gått ur led eller så) och visar upp resultatet här sedan    

Ja, efter att jag gjort typ allt det du skrev att du skulle göra, minus träning, plus att hugga lite ved

Och då vill jag se lite häftiga bilder med all den roliga rekvisitan du har. Det kommer bli hur bra som helst känner jag på mig

Jag kommer nog outa mig här förr eller senare, vill inte göra det just nu bara eftersom någon av mina anställda kanske hänger här. (tänk snacket i fika rummet om chefens tuttar på familjeliv, hahaha )

Haha men vedhuggning är väl träning!! 

Hehe jo jag kom på det i duschen för ett tag sen när "alla" bilder blev suddiga och man blev frustrerad och då kan man halka och saker gå ur led XD 

Jag ska se vad jag kan trolla till. Dock så blev ju de där "finbilderna" till av en ren händelse som spåra och "tänkte" inte så mycket. Så får se vad jag kan komma på. Eller så skippar jag tänkandet XD 

Hehe undra hur många dagisfröknar, lärare, "människor" som råkat se mig med ansikte och allt. Glömmer lite ibland att denna inte är så stängt. Fast sånt möter jag nog med ett leende istället för man har ju inte visat så mycket hehe. 

Fast tror knappas jag är anställd hos dig så pm med KIK finns ju alltid för anonymitetens skull :D