• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Beverly Marsh

Varit jättemånga fina bilder i tråden på sistone, både bland killar och tjejer Glad Dessa fastnade mina ögon lite extra länge på! Bra bidrag hörrni! Solig Och Pillllan, jag har hunnit se dina med, alltid lika snygg Flört

Nu ska jag ta mig ett glas vin! Trevlig kväll och helg på er allihop! Puss

Anonym (CC) skrev 2015-02-19 12:26:26 följande:

Hej! Ny i denna tråd.

Ville bara dela med mig lite av mig själv smile1.gif

virrisen skrev 2015-02-19 13:10:10 följande:
    Idag är allt lila... :)
    (Och vilka fina rumpor ovan! Det får vänta tills jag besökt gymmet lite oftare, haha!)

phphi9Oa114630.jpg
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:
    Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!) smile2.gif

phpfd9dFm07865.jpg
    Borkason skrev 2015-02-20 16:47:03 följande:
    Jag är nöjd.

Glad fredag på er, vackra människor!

• Gubbstubben

Kan någon vara snäll att tala om hur fan jag gör för att lägga in en bild från min dator? Har en MacBook Pro

Skrikandes

• Fjäril Vingad
    Svårtattväljanamn skrev 2015-02-20 18:18:53 följande:
    Vilken tur att det är Fredag!! :D
    Får hoppas det inte dröjer ett år tills man ser dig igen snygging..
    Plötsligt händer det. Typ.
  • Pillare
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 12:27:12 följande:

Äh, bara för att det är fredag!

Hallå där, fina fjäril.
  • Charlotte73
    Jon the papa skrev 2015-02-19 22:03:49 följande:

Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :) 

Hoppas det smakar Mamitan ;)

Och för er andra med såklart :)

Nice!! Konst typ ju:)
  • Anonym (Milfhunter)

Ställer mig till skaran som tycker att det är osmakligt att posera med vapen.
    Vad är grejern?

• Pillare
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 21:54:11 följande:

Men jösses, släpp frågan, gå vidare!

• Anonym (:) 6)

Ja, kan inte mer än hålla med dom ovanstående orden! Det är FREDAG, och det ska man fira med  ha ett STORT SMILE! SkålSkrattande

20150220_223032-1[1].jpg

• Pillare
    Anonym (:) 6) skrev 2015-02-20 22:46:01 följande:

Ja, kan inte mer än hålla med dom ovanstående orden! Det är FREDAG, och det ska man fira med  ha ett STORT SMILE! 

Hej du! STORT SMILE!!