• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fjäril Vingad
    Trustme24 skrev 2015-02-20 15:14:27 följande:
    Ser gärna mer ;) ????
    Jag postar när jag känner för det. Gången innan idag var typ för ett år sen, så ha inte för stora förhoppningar!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 11:34:14 följande:
    Ja, well, ett bälte eller en slips är ju verkligen att jämställa med ett vapen. Dessutom har jag aldrig ifrågasatt huruvida det är konst eller inte, bara att du är på fel forum med dina obehagliga bilder.

Väck debatt med vapen och nakenhet någon annanstans om du frågar mig.

Varför kritiken skulle väga mindra för att jag är anonym förstår jag inte alls. Tyvärr är du lite väl full och upptagen av dig själv för att vara mottaglig för argument som inte gagnar dig.
    Jag skulle uppskatta om du tog din "konst" och upprörde på annat håll så man kan få fortsätta njuta av alla underbara människor här inne utan risk att stöta på fler bilder av denna karaktär. Det lär väl tyvärr inte hända så jag antar att det blir jag som får sluta komma hit.
    Men skärp dig för helvete, Milfy, sagt i all välmeningGladdet är otroligt vackra bilder Jon har lagt upp här, att han sen poserar med en leksaks-Kalashnikov, det ger enbart lite extra sting åt bilden. Jag fattar inte varför det är så hemskt att ta med vapen på bild, jag har också gjort det (och tänker definitivt fortsätta med det) för som Jon mycket riktigt påpekar, det är inte vapnen som dödar. Det fodrar någon som trycker av innan det händer nåt

Sak samma med tex stridsflygplan, eller tanks, jag tycker dom kan vara grymt vackra, och dom kan...vara grymt dödliga. Men inte förrän skytten/piloten trycker på knappen.

Bra jobbat Jon.....GRYMMA bilder. Det ÄR konst. thumbs_up.gif

Min bild är rena skräpet jämfört med dina, Jon, men det får faen i mej duga....

KRAM  //Antongangsta.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • LostInTranslation

Oj vilken diskussion de blev om de där bilderna. Får ändå backa upp Milfy som tog den diskussionen trots att hon fick en hel del smisk för det. Tycker inte argumenten är fel. Jag har precis samma känsla och har extremt svårt för romantisering av vapen. Men sen har man olika relation till vapen. När jag ser ett stridsvapen utformat för att döda ser andra ett paintballgevär utformat för vuxna och ungdomar som tycker om att leka krig i skogen. Jag vet dock med mig att jag är överkänslig då jag inte ens kan gå på Military Fitness utan att få en dålig känsla i magen . Paintball är en rätt obegriplig sport för mig. 

Fräscht ändå med lite kontrovers i tråden....Cool

• Pentra
    straight arrow skrev 2015-02-12 15:04:34 följande:
    Vackert, Pentra!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Coku skrev 2015-02-12 15:06:53 följande:
    så underbart vackert o sensuellt

Anonym (Gve) skrev 2015-02-12 18:57:57 följande:
    Så jäkla bra baksida ;)

Pillare skrev 2015-02-12 15:58:42 följande:
    fin vy, Pentra.

Grandios skrev 2015-02-12 16:11:59 följande:
    Wow - smoking

Oh, tack så mycket! Vad ni är gulliga! ... Varma kramar, Pentra
  • Anonym (Milfy)
    LostInTranslation skrev 2015-02-20 15:46:48 följande:

Oj vilken diskussion de blev om de där bilderna. Får ändå backa upp Milfy som tog den diskussionen trots att hon fick en hel del smisk för det. Tycker inte argumenten är fel. Jag har precis samma känsla och har extremt svårt för romantisering av vapen. Men sen har man olika relation till vapen. När jag ser ett stridsvapen utformat för att döda ser andra ett paintballgevär utformat för vuxna och ungdomar som tycker om att leka krig i skogen. Jag vet dock med mig att jag är överkänslig då jag inte ens kan gå på Military Fitness utan att få en dålig känsla i magen . Paintball är en rätt obegriplig sport för mig. 

Ja lite argumentation skadar aldrig ;) Tack sötnosen, håller med dig!
  • Trustme24
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 15:19:00 följande:

Jag postar när jag känner för det. Gången innan idag var typ för ett år sen, så ha inte för stora förhoppningar!

Det sällsynta brukar vara väldigt eftertraktat! ;)
  • Jon the papa
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 15:57:40 följande:
    Ja lite argumentation skadar aldrig ;) Tack sötnosen, håller med dig!
    Fast du har ju knappt argumenterat, enbart visat avsmak, obehag och tyckt att man ska ta sig till något annat ställe eller sätta sig att skita, såvida du inte försökt applicera personlighetsdrag "du" anser en att ha. 

LostInTranslation skrev 2015-02-20 15:46:48 följande:

Till skillnad från Lost här som medger att han har svårt för romantisering utav vapen. Och kommer med tillägget att vi alla har olika syn på vapen, precis som andra kan ha svårt för att kanske se ett rep bindas pga olika svåra minnen. 
    Men han har all rätt i världen att tycka det, och han får tycka painball är en bra udda grej av obegriplighet. (tror ändå han kan ha ett litet förstående ändå i det obegripliga) 

Fast tycker jag inte försökt romantisera vapen iom mina bilder. Snarare avsmaken av dessa. Hade jag siktat på nallen hade det möjligen varit mer osmakligt eller om jag haft mitt leende med på bilden. 

Anton Chigurh skrev 2015-02-20 15:33:56 följande:
    Men skärp dig för helvete, Milfy, sagt i all välmeningGladdet är otroligt vackra bilder Jon har lagt upp här, att han sen poserar med en leksaks-Kalashnikov, det ger enbart lite extra sting åt bilden. Jag fattar inte varför det är så hemskt att ta med vapen på bild, jag har också gjort det (och tänker definitivt fortsätta med det) för som Jon mycket riktigt påpekar, det är inte vapnen som dödar. Det fodrar någon som trycker av innan det händer nåt. 

Sak samma med tex stridsflygplan, eller tanks, jag tycker dom kan vara grymt vackra, och dom kan...vara grymt dödliga. Men inte förrän skytten/piloten trycker på knappen.

Bra jobbat Jon.....GRYMMA bilder. Det ÄR konst. thumbs_up.gif

Min bild är rena skräpet jämfört med dina, Jon, men det får faen i mej duga....

KRAM  //Antongangsta.gif

Hatten av för dig som vanligt anton. Och det är sant som det va sagt. Det är inte stridsmateriel som dödar. Även om dess utformning har en "viss" sak i åtanke. 

Men det kan vara riktigt vackert utformade. Lite som En SU 27 flanker som är nått utav det vackraste händer har gjort. Men användningsområdet är ju en annan sak. 

Haha bilden din är kanske lite knagglig i kanterna men du har mage och bringa att bära upp vad som helst :D 

• Borkason

Jag är nöjd.

Glad fredag på er, vackra människor!
  • Svårtattväljanamn
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 12:27:12 följande:

Äh, bara för att det är fredag!

Vilken tur att det är Fredag!! :D
    Får hoppas det inte dröjer ett år tills man ser dig igen snygging..