• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 12:31:11 följande:
    Men herre gud...

Är DET den värsta bilden som innehåller ett vapen som du har sett?
    Bilderna papa Jon la upp är så harmlösa att dom hade kunnat sitta i en bibel om man jämför med vad du får upp på google när du söker efter ak47+photos.

Dessutom var det jag som la in ett önskemål om just ak47+handklovar.
    För att jag ville se en lite "tuffare/hårdare" sida av papa Jon, och bättre kunde det ju inte blivit. 

(Jag vill också göra en tjänst och varna dig, dom ska tydligen visa en actionrulle på 4:an i kväll. Så du inte råkar zappa förbi och far illa resten av helgen.)

Haha sant som det va sagt fina Mamita XD 

Hehe sen kanske det inte blev det "tuffa" som du efterfrågade. Det va fan svårt med den korta tiden man hade på sig. 

Och vissa får nog stänga av tvn för Matrix ikväll ja ;) 

Men du får de resterande 4 bilderna så får en hoppas att det inte är så upprörande Solig

Så längtar jag efter din härliga vighet Drömmer

• Jon the papa
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 12:27:12 följande:

Äh, bara för att det är fredag!

Härlig fredag :D
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 12:41:49 följande:
    Alltså, detta lyckades du dessutom med att göra på tid om jag förstått det rätt? (självutlösare) Fy tusan vad bra du är!

Och i svart/vit blev det klockrent!
    Bild nr 2 är min absoluta favorit, verkligen läckert!
    Du är en kameleont papa Jon, som kan ta både fina, "ljusa" bilder med ditt härliga leende, men också lyckas ypperligt med ett lite "sexigare" tema.
    Jag är imponerad!

Mina bilder kommer upp under kvällen, jag ska bara beskära de lite först... Gårdagens blivande middag, en förpackning med köttfärs syns lite i hörnan (eftersom jag filmade i köket). Och jag vill inte riskera att få någon arg vegetarian eller så efter mig...Man vet ju aldrig vem man trampar på tårna.   ( )

Haha ja det är lite jäktigt att man får stå vid kameran och ställa in, sen trycka på knappen och då har man 10 sekunder på sig att "i detta fallet" ta ak och försöka ta sig framför kameran och sätta sig så som man tänkt XD Så tyvärr blev det inte det där "tuffa" som mest blev 24 kort suddigt och konstigt haha. 

Men får försöka lite med de ej skottskjutande slipsarna och handklovarna en dag då hehe, tror det är lite lättare XD Eller så får det bara vara en bara mig Skrattande 

Åhh ser fram emot dina bilder en hhhhheeeelll massa :D 

Oj ska du verkligen våga dig på att visa något sånt som har med MORD att göra i en sensuell bild på dig!!! Mmmmm köttfärs.... Och med det ska jag nog ställa mig vid spisen och längta :D

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 12:31:11 följande:
    Men herre gud...

Är DET den värsta bilden som innehåller ett vapen som du har sett?
    Bilderna papa Jon la upp är så harmlösa att dom hade kunnat sitta i en bibel om man jämför med vad du får upp på google när du söker efter ak47+photos.

Dessutom var det jag som la in ett önskemål om just ak47+handklovar.
    För att jag ville se en lite "tuffare/hårdare" sida av papa Jon, och bättre kunde det ju inte blivit. 

(Jag vill också göra en tjänst och varna dig, dom ska tydligen visa en actionrulle på 4:an i kväll. Så du inte råkar zappa förbi och far illa resten av helgen.)
    Alltid lika underhållande med alla som tror sig veta bra utan att ens läsa. Det jag reagerade mot var forumet att presentera konst på, Helkroppstråden. Och NEJ, det är inte den värsta bilden som innehåller ett vapen jag har sett. Kommer inte så mycket längre i ämnet tror jag mer än att jag, tack och lov, inte tycker att män med vapen är tuffa och hårda. Tvärtom. Ha en underbar helg alla sötnosar (ja Jon det gäller dig också, du ÄR söt) Får bara obehag och i dagens värld känns det inte som att vi behöver fler "tuffa/hårda" män med vapen... Men visst, smaken är ju olika Mamita!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 13:06:01 följande:
    Alltid lika underhållande med alla som tror sig veta bra utan att ens läsa. Det jag reagerade mot var forumet att presentera konst på, Helkroppstråden. Och NEJ, det är inte den värsta bilden som innehåller ett vapen jag har sett. Kommer inte så mycket längre i ämnet tror jag mer än att jag, tack och lov, inte tycker att män med vapen är tuffa och hårda. Tvärtom. Ha en underbar helg alla sötnosar (ja Jon det gäller dig också, du ÄR söt) Får bara obehag och i dagens värld känns det inte som att vi behöver fler "tuffa/hårda" män med vapen... Men visst, smaken är ju olika Mamita!

Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var,  vad är det jag missuppfattar?.

Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.

Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.

Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.

Trevlig helg på dig också!

• Anonym (Mamita)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 13:26:03 följande:

Du tyckte inte om bilden, för att det var ett vapen med på den, och bestämde dig för att framföra hur "osmakligt" du tyckte det var,  vad är det jag missuppfattar?.

Självklart tillför ett vapen någonting lite "hårdare" till en bild än vad tex en nallebjörn gör, vilket illustrerats mycket bra i bilderna tycker jag.

Det är det som är så fantastiskt med bilder "Milfy", att till och med en kille som ser så snäll och söt ut som papa Jon, kan med lite rekvisita (uppenbarligen) få en del människor att sätta eftermiddags fikan i halsen.

Att världen behöver mer "tuffa/hårda" män med vapen håller jag med dig om fullt ut. Fler nakna som håller i oladdade sådana, för att skapa fina bilder däremot är en HELT annan femma.

Trevlig helg på dig också!

inte behöver mer ska det stå.
  • Jon the papa
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 13:06:01 följande:
    Men gisses, finns det en endaste bild utav de bilder jag la upp som ens kan liknas någonting som påminner om "tuff" Anledningen till att jag inte la upp en enda bild där jag försökte se "tuff" ut är att det inte "GÅR" att se tuff ut med ett vapen. 

Bilderna är ju mer tänkta att ge en viss avsmak till vapen och vad som ställs till med det. Där av nallen som man kan likna med kanske avsaknaden av ett barn eller finna sig på en plats där man inte vill vara "fängslad" så att säga då de flesta har handboja på sig. 

Det är kul att du också säger att det är "kul att folk tror utan att läsa" När du själv precis exakt gjorde just det samt inte heller verka läsa inlägget som var precis över bilderna med de efterfrågade i bilderna. Dessutom applicerar personlighetsdrag på mig helt utifrån vad du själv "tror". Förtjänar en liten trött applåd i sig självt av självinsikten som verkar frånvarande. 

Så nä män med riktiga vapen i syfte att utföra hemskheter är allt annat än behövligt. Så att visa upp en bild som visar något annat kan vara starkt och fint även i en tråd som denna helkroppstråd där man inte ska gnälla för att man personligen har svårt för något som andra uppenbarligen inte har. 

(Och om du nu inte förstår det så är det vad som kan liknas vid ett paintbollgevär som används vid hobby, lek och kul där även kvinnor är med och viftar runt. Och som lite kuriosa så ger även detta avsmak för riktiga vapen för det är inget tufft med att bli utskjuten i verkligheten) 
  • Anonym (Milfy)
    Jon the papa skrev 2015-02-20 13:47:46 följande:
    Men gisses, finns det en endaste bild utav de bilder jag la upp som ens kan liknas någonting som påminner om "tuff" Anledningen till att jag inte la upp en enda bild där jag försökte se "tuff" ut är att det inte "GÅR" att se tuff ut med ett vapen. 

Bilderna är ju mer tänkta att ge en viss avsmak till vapen och vad som ställs till med det. Där av nallen som man kan likna med kanske avsaknaden av ett barn eller finna sig på en plats där man inte vill vara "fängslad" så att säga då de flesta har handboja på sig. 

Det är kul att du också säger att det är "kul att folk tror utan att läsa" När du själv precis exakt gjorde just det samt inte heller verka läsa inlägget som var precis över bilderna med de efterfrågade i bilderna. Dessutom applicerar personlighetsdrag på mig helt utifrån vad du själv "tror". Förtjänar en liten trött applåd i sig självt av självinsikten som verkar frånvarande. 

Så nä män med riktiga vapen i syfte att utföra hemskheter är allt annat än behövligt. Så att visa upp en bild som visar något annat kan vara starkt och fint även i en tråd som denna helkroppstråd där man inte ska gnälla för att man personligen har svårt för något som andra uppenbarligen inte har. 

(Och om du nu inte förstår det så är det vad som kan liknas vid ett paintbollgevär som används vid hobby, lek och kul där även kvinnor är med och viftar runt. Och som lite kuriosa så ger även detta avsmak för riktiga vapen för det är inget tufft med att bli utskjuten i verkligheten) 
    Och där satt väl min bild av dig som en smäck. Sista ordet, vet allt, kan allt, måste förklara hur det egentligen fungerar och ligger till för oss som inte förstår osv osv. Inte heller du läser eftersom du, som jag skrev tidigare, redan vet och kan detta och därmed inte är mottaglig för argument som inte stämmer. Om du nu inte förstår hur man kan tycka eller tänka som jag så ber jag dig att sluta tillrättavisa, översitta, förklara och klappa på huvudet. Jag försökte avsluta med några komplimanger och en trevlig ton. Skit ner dig och sätt dig på pipan.
  • Coku
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-20 12:27:12 följande:

Äh, bara för att det är fredag!

Sensuellt