• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-02-24 22:36:08 följande:

Eftersom Kalla tog guld idag, bjuder jag på lite silver! Oskyldig

Letade efter ett gammal gammalt foto i mitt arkiv som hade passat idag, men verkar inte som att det fanns kvar. Men hatten av för kalla säger jag muntligen ändå... Riktigt fina segertrosor det där...Sitter perfekt på din sexiga bakdel
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:46:46 följande:
    Ja men då önskar jag dig LYCKA TILL hoppas det går för dig
    Tack tack det hoppas jag med....Jag vet ju hur en kvinna skall tas som du säkert märker... Obestämd
  • LostInTranslation
    Anonym (.) skrev 2015-02-24 22:41:11 följande:

Godnatt på er!

Vackert (.)!! Och kul med en ny signatur här. Kort och koncist...
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:25:06 följande:

Tisdagkväll mmm...Soft!

Men Lost... Mums!
  • llawgaddar
    Jon the papa skrev 2015-02-24 23:03:38 följande:

Kvällsgymning här med. Död, men får en att känna sig lite mer levande iallafall :)

Ja du jon vad gör man inte för att behaga damerna :p
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 22:36:15 följande:
    Inget fel på dom fina ögonen alls ju

inte illa att leverera trots sjukstuga!

Haha, nja, nä.. Det skulle nog inte vara något större problem att hitta någon. Men något seriösare är nog inte så lätt, om man är kräsen.

Men just nu är det dag för dag som gäller.

Haha nä, att "hitta" nån är det ju inte någon svårighet alls att göra. Kräsen ska man vara. Men även om man är kräsen så är det smått tragiskt få där ute som är vettiga och seriösa. Och om de nu är seriösa så är det ju en hel del andra grejer som man ska matcha med också.

Hehe så det är ju lite skralt där ute hehe. Eller ja, egentligen så vimlar det ju med folk.

Men dejtsidor är mörka hemska platser, och då återstår typ att spontant gå fram till nån på stan bara eller i ica kön XD Men det går bättre att göra så åtminstone XD 

Men gyllene regeln gäller fortfarande. Sånt där "riktigt", det tenderar att bara dyka upp från oväntade ställen eller från ingenstans alls :) Och letar man så får man inget bra. Så är det bara :) Och inte fasen ska man "nöja sig" eller ha nån bara för att ha nån. Det är ett snabbt sätt att fastna i nått man lätt kan bli gammal och bitter i. 

Så vi kan va här och va glada och lynniga istället :D 

Haha men förresten. Är inte du skyldig mig en bakbild likt den fantastiskt underbara du la upp för inte så länge sedan ;-*

• Jon the papa
    llawgaddar skrev 2015-02-24 23:07:33 följande:
    Ja du jon vad gör man inte för att behaga damerna :p
    Haha ja precis :D 27% av träning består nog i att hålla sig i form för denna tråd haha XD 

Lätt värt med alla goingar här :) 
  • Quexet
    Snyggve84 skrev 2015-02-24 22:37:16 följande:
    Men geeee mig :)
    Guld eller silver? Drömmer
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 22:45:08 följande:
    Äsh, problem är till för att lösas.

Och inte hänger jag läpp för de, varje morgon börjar en ny dag!

Tack underbara du, dina ord är som kramar för själen. Du verkar vara lika fin på insidan som utsidan. Lyckliga Mr Quexet säger jag bara
    Helt rätt, "har Fan satt sig i båten, kan man inte annat än ro han i land!"

Varje ny dag har något underbart, det gäller bara att se det! Glad (Tur att du visar oss rätt för det mesta!) Solig

Tyvärr får stackars Mr Quexet mest se min mörka sida, den man litar på mest får också mest skit... Obestämd

Hursom väntar jag likt dom flesta andra på fler bilder ifrån den vackra varelsen "Mamita"! {#emotions_dlg.flower}
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 22:48:19 följande:
    Letade efter ett gammal gammalt foto i mitt arkiv som hade passat idag, men verkar inte som att det fanns kvar. Men hatten av för kalla säger jag muntligen ändå... Riktigt fina segertrosor det där...Sitter perfekt på din sexiga bakdel
    Åååh, den vill jag (med fler) verkligen se! Fortsätt leta nu, eller ta en ny! Drömmer Vi måste ju fira när vi tar guld! Skål