• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-02-25 00:05:12 följande:
    Vacker! Rosa, me like! Solig
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 23:32:14 följande:
    Läcker rumpa ;)
    Tack så mycket, efter ett gäng träningspass kanske jag kan visa något i din klass! OskyldigHärligt det tackar jag (vi) för! Men ser fortfarande fram emot "guldbilden"! Oskyldig
    Jon the papa skrev 2015-02-24 23:52:16 följande:
    Ber så hemskt mycket om ursäkt !! Hehe kände inte för att pajja handled under träning igen bara XD

Men nu är ja ju klar så

Och får kompencera med en färdigtränad jonas som plåster på såret :)
    Åååh, vackert! Händer o armar kan vara en svag punkt! Oskyldig 
    Leendet får vara en liten kompensation, men låt det inte hända igen! {#emotions_dlg.djavulsk}

Ja förr eller senare trillar den in...
  • Brunhilde
    Jon the papa skrev 2015-02-25 00:03:13 följande:
    Och nuuuuuu är kl 00:00 denna onsdagens dag så hag blrjar med mitt sexpack som är dagens tema :D

Eller ja... det är där, under typ XD preliv helvete haha.
    Jaja det är inte som förr iallafall kan en ju gotta sig åt :)

Härlig magonsdag allihopa och godnattkramar skickas :)
    Fantastiskt bra jobbat! Jag förstår att du är stolt och det har du verkligen all anledning att vara.
  • Quexet
    Jon the papa skrev 2015-02-25 00:14:35 följande:
    Haha jag ska försöka lova detta och hålla mig till dina stenhårda regler Drömmer Annars får väl lämplig bestraffning utdelas eller nått :) 

Så återbjuder på 2 gamla händer och lite arm då från ett par veckor tillbaks i tiden :)
    Oooh, mer kompensation, tycker lite bättre om dig nu... Kyss

Det är helt klart bäst att hålla sig till reglerna, vem vet vilket straff jag kommer att utdela! Jag kan vara en riktig bitch! {#emotions_dlg.djavulsk}
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 00:21:28 följande:
    Haha, låter underbart, har dock svårt att tänka mig att du ska få fram en bättre bild än vad du redan delat med dig av?! Oskyldig

• Jon the papa
    Brunhilde skrev 2015-02-25 00:22:50 följande:
    Fantastiskt bra jobbat! Jag förstår att du är stolt och det har du verkligen all anledning att vara.
    Tack så mycket :) Sånt värmer Solig Du får vara med på magonsdag tycker jag ju och resten av veckans temahärligheter :)
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-25 00:34:10 följande:
    Oooh, mer kompensation, tycker lite bättre om dig nu... Kyss

Det är helt klart bäst att hålla sig till reglerna, vem vet vilket straff jag kommer att utdela! Jag kan vara en riktig bitch! {#emotions_dlg.djavulsk}
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 00:21:28 följande:
    Haha, låter underbart, har dock svårt att tänka mig att du ska få fram en bättre bild än vad du redan delat med dig av?! Oskyldig

Haha fick en krypande lust att slänga på mig lovikkavantar av någon besynnerlig anledning och utmana ödet Cool
  • Brunhilde
    Jon the papa skrev 2015-02-25 00:36:11 följande:
    Tack så mycket :) Sånt värmer Solig Du får vara med på magonsdag tycker jag ju och resten av veckans temahärligheter :)
    Haha, det var länge sedan jag visade upp mig i tråden
    I den här iaf Nöjer mig med att flukta lite ibland. Är dock grymt impad av dig och du tar oftast snygga bilder, så sug åt dig av komplimangerna.
  • Jon the papa
    Brunhilde skrev 2015-02-25 00:39:19 följande:
    Haha, det var länge sedan jag visade upp mig i tråden
    I den här iaf Nöjer mig med att flukta lite ibland. Är dock grymt impad av dig och du tar oftast snygga bilder, så sug åt dig av komplimangerna.

Haha tusan också. Hänger du i denna dära "Mina vågade bilder" då som man tålmodigt väntar på att få dörren upplåst till Solig

Men man blir allt pepp av dina fina ord :) Men man får väl hoppas på att få sig en kik någon dag :)  

• Brunhilde
    Jon the papa skrev 2015-02-25 00:45:49 följande:

Haha tusan också. Hänger du i denna dära "Mina vågade bilder" då som man tålmodigt väntar på att få dörren upplåst till Solig

Men man blir allt pepp av dina fina ord :) Men man får väl hoppas på att få sig en kik någon dag :)  

Nej, inte där heller, men du har säkert redan sett, bara det att du inte visste att det var jag

• Quexet
    Jon the papa skrev 2015-02-25 00:38:01 följande:
    Haha fick en krypande lust att slänga på mig lovikkavantar av någon besynnerlig anledning och utmana ödet Cool
    Haha, du skulle bara våga! Demon
  • Jon the papa
    Brunhilde skrev 2015-02-25 00:52:24 följande:
    Nej, inte där heller, men du har säkert redan sett, bara det att du inte visste att det var jag
    Haha faen också, men hade ju ett uppehåll på ett år härifrån typ. Men men, man får väl vänta och se ifall det kommer en ankel eller nått innan en blir för gammel och skröpligSolig