• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:36:11 följande:

Wow..
  • Anonym (Kurvig 2)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 10:50:21 följande:

Tack Anton!! Desamma!! Imponerande pack du har där.... Superfin bild Kurvig! Snyggt med dropparna på din hud Tack.... Ja Kapten Krok finns på riktigt. Som gjord för den som gapar efter mkt....Mmmm Mamita!! Dina bilder går från klarhet till klarhet. Snyggt!

Tack snygging!
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 10:51:04 följande:

Jätte snygg bild!

Jag tycker du har jätte fin mage

Tack snälla, vackra du! Försöker att inte jämföra med din för då får man ju komplex omedelbart
  • Underhill

[quote=74920785][quote-nick]Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:38:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Ma ma ma...magiskt! Vilken fin kropp! Brösten ser helt underbara ut :)

E vi överens så kör vi
  • Trustme24

[quote=74920785][quote-nick]Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:38:16 följande:[/quote-nick][/quote]

UNDERBAR!

• Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:42:00 följande:
    Herregud Mamita!! Du går från klarhet till klarhet! Du har postat mycket fint, men det där slog nog alla tidigare rekord Kyss
    Snart är det alldeles glasklart Lost.
    Dina ord är som lyckopiller, puss på dig! Kyss
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:46:17 följande:
    Nej...sätter stolt tillbaks hatten på huvudet när fångvaktaren börjar släpa iväg oss till isoleringen...
    Får man ha med skärp och slips till isoleringen tro? Drömmer
    Jag känner på mig att tiden hade flugit förbi..

• Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-25 12:05:01 följande:
    Denna hals, käklinje och läppar <3 Haha folk har fan gift sig för mindre XD !
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:30:11 följande:
    Härliga du, vad glad jag blir av dom fina orden!

Fast bättre ska det bli, jag har inte tränat på 9 år och misshandlat kroppen rätt ordentligt.. Min diet ska vi bara inte prata om...

Haha ja men så jävla illa däran ser det ju inte ut att vara :D Fast man behöver ju inte må bra på insidan även om man har en smäcker utsida såklart. Kost är a och o för en kropps välmående. Haha misshandlade ju bara min på detta sätt i 27 år tills för 5 år sedan XD.

Träning är till för att bli sängkammarsnygg, öppna dörrar samt bära matkassar smidigare :) 

Men dina läppar... fy säger jag bara! Bara busiga tankar! 

HjärtaGlad

Ja du, denna insidan är nog raka motsatsen till utsidan dessvärre.
    Kost var det ja.. det jag fått i mig hittills idag räknas inte ens in i kostcirkeln (lite lösgodis och en redbull).

Fast jag gillar att laga mat, jag ser alltid till att människorna runt mig är välgödda, blir mycket hederlig husman hemma. Det är bara mig själv jag slarvar med egentligen...

Dom läpparna papa Jon är bra på mer än att bara äta och pussas.
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-25 12:11:22 följande:

Dom läpparna... ja dina drag överlag är verkligen vackra, nedersta bilden var en sådan där fångade bild igen. Ja nog gillar man det allt, i massor. Ja detta var underbart på riktigt att se verkligen.
    Tack för komplimangerna Kaponjär!
    Ja, jag måste hålla med om att han där uppe gjorde ett bra jobb med mina läppar. Det är något av det jag är mest nöjd med på mig själv .
    Kul att du uppskattade bilderna! Kyss
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-25 12:38:07 följande:
    Wow..
    Flört
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 13:16:05 följande:

Tyvärr är du anonym.... :-P

Hahahahaha