• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    Påven Johanna skrev 2015-02-25 10:49:57 följande:
    Jag ser att du har en lysande framtid framför dig på dejtingarenan, Mamita. Ex-kexet torde ångra sin undermåliga insats i förhållandet när han ser alfahannarna cirkulera runt dig erbjudande dig sina gåvor och talanger. 
    Tack underbara Påven! (jag nästan blir lite generad här )
    Jag ser ljust på framtiden och vad/vem den kan föra med sig.
    Man är sin egen lyckas smed, och det är dags för mig att sätta fart och börja smida.  
    Önskar dig en ljuvlig onsdag du fina! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Mamita)
    Påven Johanna skrev 2015-02-25 10:49:57 följande:
    Jag ser att du har en lysande framtid framför dig på dejtingarenan, Mamita. Ex-kexet torde ångra sin undermåliga insats i förhållandet när han ser alfahannarna cirkulera runt dig erbjudande dig sina gåvor och talanger. 
    Tack underbara Påven! (jag nästan blir lite generad här )
    Jag ser ljust på framtiden och vad/vem den kan föra med sig.
    Man är sin egen lyckas smed, och det är dags för mig att sätta fart och börja smida.  
    Önskar dig en ljuvlig onsdag du fina! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 10:59:54 följande:
    Haha.... riktigt så roligt skall vi inte ha. Försöker du få mig avstängd din fuling
    Haha.. jag ska meddela dig att jag själv blev varnad och avstängd några dagar för ett litet tag sedan.. SÅ bad-ass är jag Cool

Och förresten är det fult att ljuga, hatten av säger du, så lämnar du den kvar på...Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:21:24 följande:
    Haha.. jag ska meddela dig att jag själv blev varnad och avstängd några dagar för ett litet tag sedan.. SÅ bad-ass är jag Cool

Och förresten är det fult att ljuga, hatten av säger du, så lämnar du den kvar på...Flört
    Det ante mig att du ville få mig avstängd...men om din plan var att få dig själva avstängd igen för att få dela cell med mig så måste jag säga att jag gillar din sluga plan.

Du missförstod det där med hatten av. Den är ju redan av. Jag har ju hängt den på kroken som så korrekt noterades förut...
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-25 11:00:54 följande:
    Gisses, när man får lite ont i magen av din mage då är det en fin onsdag må jag säga ! Enastående Solig
    Härliga du, vad glad jag blir av dom fina orden!

Fast bättre ska det bli, jag har inte tränat på 9 år och misshandlat kroppen rätt ordentligt.. Min diet ska vi bara inte prata om...
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-25 11:13:54 följande:

Haha fyfan du är härlig du! Är nog mycket att gilla med dig kan jag tänka

• Anonym (mammamus)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:15:29 följande:

Mmmm det var ett nytt ansikte höll jag på att säga ... Riktigt fint rack och väldigt vackra linjer på den magen. Välkommen!! Hoppas vi får se mer av dig...

Hittade hit för länge sen men har inte lyckats ladda upp bilder förrän nu, teknisk - nej ;) Men nu är jag här, lika bra att köra all in ;)

[img=/gary/image/5240543/full_600/phpTC12yj62813.jpg]
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:28:06 följande:
    Det ante mig att du ville få mig avstängd...men om din plan var att få dig själva avstängd igen för att få dela cell med mig så måste jag säga att jag gillar din sluga plan.

Du missförstod det där med hatten av. Den är ju redan av. Jag har ju hängt den på kroken som så korrekt noterades förut...
    Det beror på Lost... tänker du lämna hatten på kroken i cellen? 
    I så fall blir jag besviken...
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:36:11 följande:
    Herregud Mamita!! Du går från klarhet till klarhet! Du har postat mycket fint, men det där slog nog alla tidigare rekord Kyss