• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 14:26:30 följande:
    Jag tror också att tiden i isolering kommer kännas alldeles för kort. Vad tror du döljer sig under hatten?? Skulle aldrig glömma mina accesoarer när jag skall tillbringa så lång tid i hmmm fångenskap Oskyldig
    Vad gömmer sig?
    En karamell till en snäll tjej, kanske? Drömmer

Bärbara "multiverktyg" så som slips och skärp är strålande på det viset.

Och bara så du vet Lost, jag håller dig ytterst ansvarig för att jag fått så lite jobb gjort idag. Hade jag inte varit min egen chef hade jag haft betydliga anmärkningar på dagens prestationer...
    Tur att jag anser det som förmildrande omständigheter för mig själv efter din hatt bild, prat om isolering, skärp och slipsar...Kyss
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:

wow, vilken bild!
    Snygga kvinnokroppar i jeans gillar jag Kyss
  • Polis123

[quote=74920572][quote-nick]Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:07:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow mammamus.. Den kroppen tilltalar!!!

• Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 13:08:24 följande:

Mystjejen iförd värsta myströjan. En liten visuell energikick så här på eftermiddagen :)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 13:15:28 följande:
    Tack för komplimangerna Kaponjär! Ja, jag måste hålla med om att han där uppe gjorde ett bra jobb med mina läppar. Det är något av det jag är mest nöjd med på mig själv . Kul att du uppskattade bilderna! 

Kan tänka att man blir religiös av att kyssa dom.
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74921651][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:[/quote-nick][/quote] Wow, vilka knappar! Nästan så dom behöver egen biljett på bussen. Ja till du visar magen då får ni åka gratis på livstid.

• straight arrow

Mage då ja... Kanske att jag har nån bild på den :p

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 14:49:29 följande:
    Vad gömmer sig?
    En karamell till en snäll tjej, kanske? Drömmer

Bärbara "multiverktyg" så som slips och skärp är strålande på det viset.

Och bara så du vet Lost, jag håller dig ytterst ansvarig för att jag fått så lite jobb gjort idag. Hade jag inte varit min egen chef hade jag haft betydliga anmärkningar på dagens prestationer...
    Tur att jag anser det som förmildrande omständigheter för mig själv efter din hatt bild, prat om isolering, skärp och slipsar...Kyss
    Mmmm det är ett elände att vara sin egen chef ibland. I know the feeling. Lovar att jag har en stor godispåse med mig till dig och jag tar på mig det fulla ansvaret för din låga produktivitet. Hur kan jag kompensera för denna skada?
  • Anonym (pillllan)
    Underhill skrev 2015-02-25 14:47:27 följande:
    Men va läckert! Vilken fin kropp o midja ;)
    Tack så mycket
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 14:48:33 följande:
    Mmm Pillllan!! Så jäkla snygg jämnt!! Den där linjen vid höftbenet vill man ju bara följa med mjuka retliga kyssar....Kyss
    Åååå...det är ju så mysigt, nu blev jag ju så mysugen ju ObestämdDrömmer
    tack och detsamma losten!!