• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 14:52:51 följande:
    wow, vilken bild!
    Snygga kvinnokroppar i jeans gillar jag smile1.gifKyss
    Tack så mycket
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-02-25 15:03:33 följande:
    Mystjejen iförd värsta myströjan. En liten visuell energikick så här på eftermiddagen :)
    Här är det alltid mys på hög nivå...Drömmer   
    Zacken glömde bilden  
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-25 15:16:30 följande:
    [quote=74921651][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:[/quote-nick][/quote] Wow, vilka knappar! smile2.gif Nästan så dom behöver egen biljett på bussen. smile5.gif Ja till du visar magen då får ni åka gratis på livstid. smile2.gif
    Hahahaha...det är jag som är liten bara stora golvplankor och stora knappar, börjar känna mig lite som tummelisa här i tråden
    Åkte jag buss så hade jag lätt testat det  
  • Anonym (mammamus)
    straight arrow skrev 2015-02-25 15:35:24 följande:

Mage då ja... Kanske att jag har nån bild på den :p

Jag tror jag äter dig till frukost imorgon! :)
  • straight arrow
    Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 16:07:09 följande:

Jag tror jag äter dig till frukost imorgon! :)

Haha, du är välkommen... Kunde behöva frukostsällskap i morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare

[quote=74921651][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Inte dåligt, Pillllan.

• SegaMorsan
    Pillare skrev 2015-02-25 16:32:42 följande:
    Ett ord -snygging!! <3
    Tack :$
  • Anonym (mammamus)
    straight arrow skrev 2015-02-25 16:20:12 följande:

Haha, du är välkommen... Kunde behöva frukostsällskap i morgon!

;) Ja inte skulle jag backa på att ta dig till frukost haha
  • Newbe sept
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-25 08:44:24 följande:

God morgon ;)

Gillas!

Godmorgon är försent nu, men godkväll.. ;)
  • Newbe sept
    Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:38:16 följande:
    Oh, så alldeles utomordentligt trevligt, aka sjukt hett!! ;)