• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Mrs Okänd skrev 2015-03-05 10:38:33 följande:

Ja, kan vi inte få en naken hulken i tråden... Undrar hur han ser ut naken..måste ju vara ett rejält kraftpaket.

Du får googla, det finns säkert bilder där ute.
  • Santsomdetvarsagt
    Substantiv[redigera]
    Böjningar av hunk SingularPluralutrumObestämdBestämdObestämdBestämdNominativ
    hunk
    hunken
    hunkar
    hunkarna
    Genitiv
    hunks
    hunkens
    hunkars
    hunkarnas

hunk

(slang) attraktiv (manlig) karl2012 (28 maj): Elle väljer David Beckham som omslagsmodell (Aftonbladet):Dessutom bjuder hunken på några lättklädda bilder iklädd endast blöta jeans till alla kvinnors förtjusning.Etymologi: Av engelska hunk.Besläktade ord: hunkig
  • LostInTranslation
    Mrs Okänd skrev 2015-03-05 10:38:33 följande:

Ja, kan vi inte få en naken hulken i tråden...Skrattande Undrar hur han ser ut naken..måste ju vara ett rejält kraftpaket.
    Ja det är nog så att en vanlig medelmåtta till man skulle bli grön av avund ....Undrar hur en hulkkvinna skulle vara i sängen...Hade nog vart risk för klämskador där...
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 10:44:37 följande:

Ja det är nog så att en vanlig medelmåtta till man skulle bli grön av avund ....Undrar hur en hulkkvinna skulle vara i sängen...Hade nog vart risk för klämskador där...

Hahaha... ja, högrisk för detta. :-P
  • LostInTranslation
    Santsomdetvarsagt skrev 2015-03-05 10:42:15 följande:
    Substantiv[redigera]
    Böjningar av hunk SingularPluralutrumObestämdBestämdObestämdBestämdNominativ
    hunk
    hunken
    hunkar
    hunkarna
    Genitiv
    hunks
    hunkens
    hunkars
    hunkarnas

hunk

(slang) attraktiv (manlig) karl2012 (28 maj): Elle väljer David Beckham som omslagsmodell (Aftonbladet):Dessutom bjuder hunken på några lättklädda bilder iklädd endast blöta jeans till alla kvinnors förtjusning.Etymologi: Av engelska hunk.Besläktade ord: hunkig
    Ja David Beckham skulle vi haft i tråden. Det tycker jag inte vore mer än rätt för alla underbara damer som finns i denna tråd ....

Lättklädda bilder ikädd endast blöta jeans borde ju iofs vi vanliga killar kunna bidra med
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 10:24:15 följande:
    Genom att citera en gammal sunkig Tomas Ledin sång??!! Jag upplever det som att Pillllan har förstått att jag har glimten i ögat när jag skriver att jag letar efter henne om det är den saken du syftar på. Hade jag inte respekterat hennes anonymitet hade jag tjatat om att hon skulle inboxa mig och det har inte hänt en endaste gång.  Om Pilllan lämnade tråden på grund av mig hoppas jag hon säger det själv så skall jag anpassa mig därefter. Själv känner jag inte igen den bild du beskriver så jag hoppas att de som eventuellt undviker tråden på grund av mig säger det rakt ut så att jag kan bättra mig. Detta är för övrigt en bildtråd.

Det handlar inte om hur du är som person utan att du blev medvetet eller ej att outa henne och det blev för mycket. Nu har jag sagt mitt, men kan vara tänkvärt för andra med att man har en privat sfär man är mån om.
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 10:51:30 följande:

Det handlar inte om hur du är som person utan att du blev medvetet eller ej att outa henne och det blev för mycket. Nu har jag sagt mitt, men kan vara tänkvärt för andra med att man har en privat sfär man är mån om.
    Outat något har jag ju definitivt inte gjort och det finns inget att outa. Man skulle kunna uppfatta texten om sökande som obehaglig om man har dåliga erfarenheter eller är orolig för stalkers. Jag har intrycket av att du dragit dina egna slutsatser Kaponjär, men är det i praktiken som du säger att det blev för mycket för henne ber jag om ursäkt för det. 
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 11:11:11 följande:

Outat något har jag ju definitivt inte gjort och det finns inget att outa. Man skulle kunna uppfatta texten om sökande som obehaglig om man har dåliga erfarenheter eller är orolig för stalkers. Jag har intrycket av att du dragit dina egna slutsatser Kaponjär, men är det i praktiken som du säger att det blev för mycket för henne ber jag om ursäkt för det. 

Det var också min uppfattning, och hon verkade tycka det var ganska roligt, eller?
  • Påven Johanna
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-05 10:51:30 följande:

Det är ju du som outar henne genom att berätta allt detta. Ingen hade tänkt vidare på saken utan bara arkiverat det som det skämt det var från LostinTranslations sida, men eftersom du envisas med att hävda att skämtet stämde så är det du som står för outningen. Det här kunde du ju ha tagit med Lost i PM.