• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    DrJekyl skrev 2015-03-11 18:45:18 följande:
    Har jag tilltalat dig?

När man i ett forum för allmän beskådan uppträder på ett kränkande sätt och finner det roande, så får du räkna med att det finns vi/jag som mer än gärna tillrättavisar dig där ditt förstånd har sina brister. Att utöva god nätetik förefaller vara ett stort problem hos dig och jag uppmanar dig att arbeta med ditt dålig självförtroende du egentligen besitter, att hacka och försöka trycka ner andra är inte höjand ut det sänker dig ännu djupare och bara bevisar det ovanstående. Så nej du har inte tilltalat mig, egendomlig fråga egentligen tycker du inte det själv...?
  • killen
    Anonym (Morgan) skrev 2015-03-11 20:20:44 följande:

Nej, nej, nej så fel det blev där. Glass ska det stå.

Ser hellre inga bilder alls än sönderspammade OT. Men de kanske bara e jag :)

Och postar vi grabbar på våra kroppar så kommer nog kvinnorna med att posta bilder så länge det hålls god ton :)

Sen gillar man bilden kan man ge en komplimang gillar man den inte så e man tyst :)
  • Aikido
    DrJekyl skrev 2015-03-11 18:46:37 följande:
    Växer det ut öronen på dig så förstår jag mängden mossa ;)
    På avstånd kan det som växer där lätt förväxlas med mossa. Speciellt i skymningsljus.
  • Celines Essence
    DrJekyl skrev 2015-03-10 19:13:00 följande:

Herregud vilken vägg :).. Vissa lever gott med Anton ser jag ;)

Tack Jag brukar tycka att min rumpa är i minsta laget, så det är roligt att läsa att den ändå kan ta plats på sitt specifika sätt
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Pentra
    Borkason skrev 2015-03-11 20:17:40 följande:
    Lite plottrig bild, men vad gör man inte för att behaga er... ;)

Och behagar det gör den. ... /Pentra
  • Anton Chigurh
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-11 20:00:05 följande:
    Varför grälar ni två? Har ni krigat om samma brud? I så fall vill jag gärna påminna om att det finns fler fulländande kvinnor som kan tänkas intressera sig för en doktor.

Häpp. 
    Doktorn lider av mindervärdeskomplex, han kan inte smälta att jag är så mycket bättre än honom.

alla sätt.dance.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • DrJekyl
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-11 20:27:57 följande:

När man i ett forum för allmän beskådan uppträder på ett kränkande sätt och finner det roande, så får du räkna med att det finns vi/jag som mer än gärna tillrättavisar dig där ditt förstånd har sina brister. Att utöva god nätetik förefaller vara ett stort problem hos dig och jag uppmanar dig att arbeta med ditt dålig självförtroende du egentligen besitter, att hacka och försöka trycka ner andra är inte höjand ut det sänker dig ännu djupare och bara bevisar det ovanstående. Så nej du har inte tilltalat mig, egendomlig fråga egentligen tycker du inte det själv...?
    Bla bla bla.. Sluta kommentera anonymt ditt lilla troll ;)
  • Anonym (Mr Hyde)
    DrJekyl skrev 2015-03-10 19:13:00 följande:
    Herregud vilken vägg :).. Vissa lever gott med Anton ser jag ;)
    Med tanke på din inte allt för trevliga framtoning så har du alldeles bestämt valt fel nick.....eller du kanske lever i nån slags tvärtom-värld, det skulle förklara dina osympatiska inlägg som ju då i så fall egentligen är komplimanger?

Livet är inte lätt

Mvh mr Hyde!
  • DrJekyl
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-11 20:00:05 följande:

Varför grälar ni två? Har ni krigat om samma brud? I så fall vill jag gärna påminna om att det finns fler fulländande kvinnor som kan tänkas intressera sig för en doktor.

Häpp. 

Ähh Anton är så kul att reta upp pga att han tänder till på 100 cylindrar så fort det är något som han retar sig på. O jag tycker det är kul att han gör det.

Dessutom så är jag inte intresserad av kvinnor som han skulle ha träffat :). Jag har mycket högre krav på kvinnor jag träffar :)..
  • DrJekyl
    Anonym (Mr Hyde) skrev 2015-03-11 21:42:06 följande:
    Med tanke på din inte allt för trevliga framtoning så har du alldeles bestämt valt fel nick.....eller du kanske lever i nån slags tvärtom-värld, det skulle förklara dina osympatiska inlägg som ju då i så fall egentligen är komplimanger?

Livet är inte lätt

Mvh mr Hyde!
    Plocka nu ut din buttplugg och kryp ner under täcket och somna om ;)