• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 17:10:43 följande:

Glad att jag kunde få dig att känna så ;)

Kyss
  • Anonym (Tompa)

[quote=75018025][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:05:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Om du har en man där hemma så kan jag sätta en peng på att han skulle uppskatta det ;)

• killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 15:08:37 följande:

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 

Så nu är det upp till er o posta en massa också!

Puss & Kram

Riktigt fin :) har du vart med förr ? ;)

Puss O kram
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 18:19:03 följande:

[quote=75018025][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:05:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Om du har en man där hemma så kan jag sätta en peng på att han skulle uppskatta det ;)

Mina nylon? Tungan ute
    killen skrev 2015-03-16 18:31:57 följande:
    Riktigt fin :) har du vart med förr ? ;)

Puss O kram
    Tack! Ja det kanske kan hända?! Längesen... Flört

• Anonym (Tompa)

[quote=75018198][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:44:56 följande:[/quote-nick]Mina nylon? 

Ja hela grejen ;) Jag hade uppskattat om det såg ut sådär när jag kom hem iaf..

• killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:44:56 följande:

Mina nylon? Tack! Ja det kanske kan hända?! Längesen... 

Välkommen hit igen :) alltid kul med återvändare även om de va längesen. Hoppas på få se mer av dig framöver :)
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 18:48:52 följande:

[quote=75018198][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:44:56 följande:[/quote-nick]Mina nylon? 

Ja hela grejen ;) Jag hade uppskattat om det såg ut sådär när jag kom hem iaf..

Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! Cool
    killen skrev 2015-03-16 18:55:10 följande:
    Välkommen hit igen :) alltid kul med återvändare även om de va längesen. Hoppas på få se mer av dig framöver :)
    Nja, det kommer nog inte komma så mycket mer inte just nu i alla fall. Flört Fick låna ett konto bara för att lägga in en bild då det inte har hänt så mycket på ett tag! Tungan ute Tycker att det vore tråkigt om tråden dör ut. Obestämd 
    Vid mycket otur kanske jag nästa gång lägger ut den osminkade sanningen... Cool
  • Anonym (Tompa)

[quote=75018317][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:08:55 följande:[/quote-nick]Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! 

Hehe, men då tar man ju självklart bort nylonen! ;)

• killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:08:55 följande:

Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! Nja, det kommer nog inte komma så mycket mer inte just nu i alla fall.  Fick låna ett konto bara för att lägga in en bild då det inte har hänt så mycket på ett tag!  Tycker att det vore tråkigt om tråden dör ut.  

Vid mycket otur kanske jag nästa gång lägger ut den osminkade sanningen... 

Då har vi inte otur utan Jakpot ;) snäll kompis du har som lånar ut konto. Tacka kompisen från mig. Får se om kanske kan ta nån bild ikväll o lägga upp som tack. Men vackra kvinnor behövs här :) puss o kram
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 19:20:30 följande:

[quote=75018317][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:08:55 följande:[/quote-nick]Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! 

Hehe, men då tar man ju självklart bort nylonen! ;)

Hahaha, sant! Flört 
    killen skrev 2015-03-16 19:32:54 följande:
    Då har vi inte otur utan Jakpot ;) snäll kompis du har som lånar ut konto. Tacka kompisen från mig. Får se om kanske kan ta nån bild ikväll o lägga upp som tack. Men vackra kvinnor behövs här :) puss o kram
    Ja, han är snäll min sambo... Sen att han inte visste om det förrens det var försent är en annan femma! CoolSkrattande