• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (TrevligKille)
    Anonym (Ungtjej) skrev 2015-03-09 13:39:34 följande:

Ligger i soffan och myser själv.. Väldigt dött i tråden

Läckert bild :)
  • Anonym (Första)

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er Flört) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! Skrattande

Så nu är det upp till er o posta en massa också!

Puss & Kram

• SoFoMan

Eftersom jag är en Man som både älskar tunna nylonstrumpbyxor (du har givetvis ingenting under?) och bröst, så bjuder du mig nu på en sanslöst skön bild? Stort tack för den, och välkommen att höra av dig. Tror vi har en del gemensamt...

• Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-16 15:08:37 följande:

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 

Puss & Kram

Sexigt, färgglatt och inovativt! Härliga former och ett extra plus för putande bröstvårtor!!
  • Anonym (Tompa)

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er Flört) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! Skrattande

Puss & Kram

Ursäkta mig, jag ska bara torka upp pölen här under mig som uppstod när hakan ramla ner på golvet.. Jag gillar din finurlighet! ;)
  • Wally

Puss & Kram

Ha tror inte jag passar lika bra i rosa nylon, så passar på sån bild...
  • Anonym (Första)
    SoFoMan skrev 2015-03-16 15:18:00 följande:

Eftersom jag är en Man som både älskar tunna nylonstrumpbyxor (du har givetvis ingenting under?) och bröst, så bjuder du mig nu på en sanslöst skön bild? Stort tack för den, och välkommen att höra av dig. Tror vi har en del gemensamt...

Den här bilden fanns det inget annat än bröst under! Flört 
    Tack för fin komplimang! Det värmer. Solig
    Aros02 skrev 2015-03-16 15:21:02 följande:
    Sexigt, färgglatt och inovativt! Härliga former och ett extra plus för putande bröstvårtor!!
    Haha, tack! Jag försökte dölja dom med dubbla lager, men linslusar som dom är... Flört
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 15:40:20 följande:
    Ursäkta mig, jag ska bara torka upp pölen här under mig som uppstod när hakan ramla ner på golvet.. Jag gillar din finurlighet! ;)
    Hahaha! Dina ord både ger mig ett leende o värmer oerhört! Det behövdes, tack! Solig
    Wally skrev 2015-03-16 16:03:01 följande:
    Ha tror inte jag passar lika bra i rosa nylon, så passar på sån bild...
    Jag är glad att du valde den bilden istället! Flört Eller, eftersom jag har lite koll på vem du är hade du säkert kunna komma på något bra med nylon också! Tungan ute

• Anonym (Första)
    Wally skrev 2015-03-16 16:46:40 följande:

Hmm koll här el vem jag är "hemma"??

Haha, brukar du gå i nylon hemma? Tungan ute 
    Tänkte eftersom du ställde den frågan!
  • Anonym (Tompa)

Glad att jag kunde få dig att känna så ;)