• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Hfetto
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 19:51:58 följande:
    Men hallå. Tror du är alldeles utmärkt med lite smällt smör och salt på, faktiskt. Kanske till och med delikat!
    Mmmm...du tror inte han får liiiite snyggare tjejer än dig?
  • HäckHäxan
    Hfetto skrev 2015-03-14 22:26:33 följande:
    Mmmm...du tror inte han får liiiite snyggare tjejer än dig?
    Nix det är helt omöjligt. Jag är konstant skitsnygg, till och med blindstyren ser det!
  • Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 19:51:58 följande:
    Men hallå. Tror du är alldeles utmärkt med lite smällt smör och salt på, faktiskt. Kanske till och med delikat!
    Haha

Tack så mycket, vet att du har en stark personlighet och är lite av en kändis här inne.

Jag bugar och tar åt mig av orden
  • Anonym (kk)

Någon som kännet till nån seriös sida där man, som man, kan hitta en kk. Har kollat dom flesta vanliga 6coner, knullkontakt, flirtfair, victoria, asley.... Nåt på facebook kanske, här är det ju inte tillåtet, eller?

• Beverly Marsh
    Pillare skrev 2015-03-07 18:16:20 följande:
    Vad fin du är, verkligen lyser..
    Eller var det solen? smile5.gif
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-07 18:20:20 följande:
    Hej söta. Ja den var solig på många sätt!
    ÄngDal skrev 2015-03-07 20:58:02 följande:
    Du är väldigt vacker, fröken Beverly Marsh. Du har underbara ögon, fin mun och härligt hår. Kram
    Inchthing skrev 2015-03-08 12:22:02 följande:
    Fin :)
    Pentra skrev 2015-03-09 11:02:26 följande:

Så jättefin! smile1.gif Och med vackra ögon. smile1.gif ... /Pentra
    BmwM5 skrev 2015-03-14 19:04:10 följande:
    Du är söt

Det är ju alldeles underbart att få så fina komplimanger Glad Tack gulliga ni! Hoppas helgen varit fin på alla sätt! Solig

• HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-15 08:18:43 följande:
    Haha

Tack så mycket, vet att du har en stark personlighet och är lite av en kändis här inne.

Jag bugar och tar åt mig av orden smile5.gif
    Åh bugar också, bugande män är absolut vackra.

Ja ta åt dig, jag tycker i vart fall bilden var jättefin och blir löjligt nyfiken på att se tatueringarna mer och bättre. Nyfiken i en strut som jag är.
  • HäckHäxan
    Anonym (kk) skrev 2015-03-15 12:25:50 följande:

Någon som kännet till nån seriös sida där man, som man, kan hitta en kk. Har kollat dom flesta vanliga 6coner, knullkontakt, flirtfair, victoria, asley.... Nåt på facebook kanske, här är det ju inte tillåtet, eller?

Är du det minsta vettig så kan du hitta en kk på vilken sida som helst är min spontana tanke.
  • Anonym (Milfhunter)

Detta är inte tråden att söka en kk i.
    Ett tips en kk hittas inte genom att annonser ut att man söker en utan är oftast något som växer fram att man skapar någon form av kontakt.
    Som sagt detta är helkroppstråden och inte "jag söker en kk"
  • Tom Araya

Bodycontact.
  • Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-15 19:39:00 följande:
    Åh bugar också, bugande män är absolut vackra. smile5.gif

Ja ta åt dig, jag tycker i vart fall bilden var jättefin och blir löjligt nyfiken på att se tatueringarna mer och bättre. Nyfiken i en strut som jag är.
    Tackar!

Kastar in en till bild till dig då, hoppas du ser mer på denna hehe