• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • BmwM5

Mycket Vacker bild

Anonym (Första) skrev 2015-03-17 09:40:25 följande:

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! 

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

• Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 15:20:11 följande:
    Men hoppsan det var kanske inte det trevligaste för jag gissar vilt på att det inte var olivolja direkt haha.
    Nä hehe mer trögflytande

Oh well set är visst manligt å stå nedsölad i olja (skratt)
  • Anonym (UUU)
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 14:26:53 följande:
    Hehe tack. Jag är inte så duktig på seriösa miner eller försöka se snygg ut. Börjar bara skratta åt mig själv. Ja naturlig kan man nog absolut anklaga mig för. Fast inland ser jag mest ut som folk också
    Now that's a bitch!!!
  • Anonym (Ser ut så)
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 13:14:16 följande:

Bild två. Inte så seriösa skulle färga skalpen haha.

Är du manodepressiv? Eller bipolär?
  • Underhill
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 09:40:25 följande:

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! 

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

Fin :)
    E vi överens så kör vi
  • HäckHäxan
    Anonym (Ser ut så) skrev 2015-03-17 17:10:40 följande:
    Är du manodepressiv? Eller bipolär?
    Nej inte ens nästan. Hurså? För att jag färgade håret och fotade just innan eller hur tänkte du och drog denna briljanta slutsats?
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-17 16:41:42 följande:
    Nä hehe mer trögflytande smile5.gif

Oh well set är visst manligt å stå nedsölad i olja (skratt)
    Haha säkert inte lika bra för huden heller som olivolja

Ja just det olja = samma som supermanligt!!! Apselut.
  • HäckHäxan
    Anonym (UUU) skrev 2015-03-17 16:57:49 följande:
    Now that's a bitch!!!
    Tack. Det väljer jag helt kallt att ta som en komplimang!
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 14:26:53 följande:

Hehe tack. Jag är inte så duktig på seriösa miner eller försöka se snygg ut. Börjar bara skratta åt mig själv. Ja naturlig kan man nog absolut anklaga mig för. Fast inland ser jag mest ut som folk också

Snygg när du vill jue :)
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-03-17 19:02:10 följande:
    Snygg när du vill jue :)
    Haha tack tror jag. Det är väl typ så jag ser ut jämt minus solglasögonen då om solen inte skiner.