• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • klwekr

Mest ditt beteende faktiskt, sammanfattat under de år jag läst dina inlägg. Men ja, även bilderna. Något är fel iallafall.

• HäckHäxan
    klwekr skrev 2015-03-17 19:18:24 följande:

Mest ditt beteende faktiskt, sammanfattat under de år jag läst dina inlägg. Men ja, även bilderna. Något är fel iallafall.

Aha något är fel, på just bara mig för att jag då och då postat bilder i denna tråd samt skriver inlägg på FL.

Är kanske felet att jag inte bemödar mig med att göra mig till eller leka snygg?

Eller menar du rent generellt att alla som postar bilder i tråden är bipolära. För du vet att bipolaritet förr kallades manodepressiv. Det är alltså same shit helt enkelt. Fast uppdelat i två typer idag, typ 1 och typ 2.

Psst du glömde vara anonym.
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-17 09:47:50 följande:
    Herrejävlar.. :)
    Tack?! Förvånad
  • Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-17 09:55:51 följande:
    Go morgon :) solen skiner fint idag. :)
    Ja det blev en superdag! Solig
    Anton Chigurh skrev 2015-03-17 10:19:12 följande:

Det känns förbanne mig som sommar här på södra halvklotet...

....dags att börja på utejobbet således.

KRAM dance.gif

Och, "Första" !!!  ...fan så vackert. Spets är ALDRIG fel. Å så på en så vacker kvinna som dig. Underbart...shiny.gif
    Tack så mycket vackra Anton! Kyss
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-17 10:30:21 följande:

Hallå alla snyggingar! Trevligt att det börjar bli lite positiv anda i tråden igen!

Vacker som vanligt! Vad jag har saknat dina bilder! Solig
    Tänk vad lite rosa nylon o solsken kan göra för tråden (för ja, jag tänker ta lite credd för att den kom igång lite smått igen!) Oskyldig
    Anonym (Morgon) skrev 2015-03-17 12:45:47 följande:
    Tack så mycket! Glad
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 12:56:16 följande:
    Wow verkligen vackert. Hela bilden ger en feel good känsla av att värmen och ljuset är på ingång, ren njutning och en fröjd!
    Lite vårkänslor är aldrig fel! Kyss

• Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 13:13:21 följande:

Sådär kom igen gott folk. Mer crazy till folket. Är egentligen två bilder får posta den andra under för jag kan inte få in två bilder på samma inlägg med appen och mobilen.

Haha, underbara bilder! Skrattande Tror nog du hamnade på min "girlcrush" lista nu (förlåt Mamita o småsugen!) Kyss
  • Anonym (Första)
    Tyler skrev 2015-03-17 14:01:27 följande:
    Bra att någon tar initiativet att liva upp tråden...sen skadar det ju inte när det är en så vacker varelse som gör det;)

Bidrar med lite själv...
    Tack snälla du! x2 KyssOskyldig
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-17 14:14:40 följande:

Håller med er både lexus och häckhäxan, det är en galen värld vi lever i. ?. På många sätt.

Den här tycker jag är så bra, speciellt nu inför vår oc sommar

GRYMT BRA! Den snor jag också! Skrattande

• Anonym (Första)
    BmwM5 skrev 2015-03-17 16:03:55 följande:

Mycket Vacker bild

Tack snälla du! Glad
  • HäckHäxan
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 19:41:32 följande:
    Haha, underbara bilder! Skrattande Tror nog du hamnade på min "girlcrush" lista nu (förlåt Mamita o småsugen!) Kyss
    Tack det tar jag absolut som en komplimang haha
  • Grandios
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 18:55:58 följande:
    Haha säkert inte lika bra för huden heller som olivolja smile3.gif

Ja just det olja = samma som supermanligt!!! Apselut. smile2.gif
    Haha många blickar vart det
  • Anonym (Kurvig 2)
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 19:39:07 följande:
     Kyss
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-17 10:30:21 följande:

Hallå alla snyggingar! Trevligt att det börjar bli lite positiv anda i tråden igen!

Vacker som vanligt! Vad jag har saknat dina bilder! Solig
    Tänk vad lite rosa nylon o solsken kan göra för tråden (för ja, jag tänker ta lite credd för att den kom igång lite smått igen!) Oskyldig

Tack söta! Har minsann saknat dina också - och det är jag ju inte ensam om Drömmer
    mm, tur att du kom in och räddade tråden Hjärta
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 19:41:32 följande:
    Bara jag är kvar på listan får du ha hur många som helst, haha Kyss
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 19:44:54 följande:
    GRYMT BRA! Den snor jag också! Skrattande

Det gör du helt rätt i! SPRID DEN Skål